Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی از کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) روستای حور بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) روستای حور به بیان دیدگاه ها پرداخت و از همت بلند خادمان مساجد تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در پایان این دیدار هیئت امنا مسجد و مدیر مسئول کانون با بیان مشکلات روستا از همت این نماینده در خصوص همکاری دستگاه های اجرایی استمداد طلبیدند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن مجلس مسجد ماه رمضان نمایشگاه قرآن کریم کانون های فرهنگی هنری مساجد علی لاریجانی کانون های مساجد پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی برای ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه مربوط به جداول از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شد.

با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان برای رأی‌گیری، امکان بررسی جداول وجود نداشت و محمدباقر قالیباف، گفت: تعداد نمایندگان حاضر در مجلس برای رأی‌گیری به حدنصاب نرسیده است و نمی‌توانیم بحث بودجه را دنبال کنیم، لذا پایان جلسه را اعلام می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جلسه بعدی مجلس فردا (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) برای ادامه بررسی بخش دوم بودجه تشکیل می‌شود.

کد خبر 6092222 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی