Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@02:52:42 GMT

صدور مجوز جذب ۲۵ هزار نیرو در آموزش و پرورش

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۰۹۰۶

صدور مجوز جذب ۲۵ هزار نیرو در آموزش و پرورش

مدیرکل امور آموزش و پرورش سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در دولت روی خصوصی سازی در آموزش و پرورش به هیچ وجه تاکیدی نداریم اظهار کرد: صدور ۲۵ هزار مجوز جذب نیرو را برای امسال تایید کردیم و انجام شده است و در دانشگاه فرهنگیان هم تمام قد حمایت می‌کنیم.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل امور آموزش و پرورش سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در دولت روی خصوصی سازی در آموزش و پرورش به هیچ وجه تاکیدی نداریم اظهار کرد: صدور ۲۵ هزار مجوز جذب نیرو را برای امسال تایید کردیم و انجام شده است و در دانشگاه فرهنگیان هم تمام قد حمایت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید طاهری مسائل اساسی آموزش و پرورش را مطابق سند تحول بنیادین و برنامه ششم توسعه به چهار دسته تقسیم و اظهار کرد: بر این اساس محتوا، ساختار اداری و منابع انسانی، امور مالی و فضا و تجهیزات و معماری مدارس مسائل اساسی آموزش و پرورش‌اند.

وی افزود: در حال حاضر آموزش و پرورش با چالش‌هایی در حوزه منابع انسانی مواجه است. در همین راستا جلساتی را با مسئولان آموزش و پرورش برگزار کرده‌ایم و پیگیر موضوع هستیم.

مدیرکل امور آموزش و پرورش سازمان برنامه و بودجه با اشاره به جمعیت دانش آموزی تا سال ۱۴۲۰ گفت: جمعیت دانش آموزی در ۲۳ سال آینده یک روند سینوسی دارد، اما در مجموع می‌توان گفت که شمار دانش آموزان در حال افزایش و شمار معلمان در سال‌های آتی رو به کاهش می‌رود.

طاهری شمار حقوق بگیران فعلی وزارت آموزش و پرورش را ۹۲۸ هزار نفر اعلام کرد و افزود: در راستای ساماندهی نیرو، مباحث و راهکار‌های مختلفی در دست انجام و بررسی است. طبق ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری آن دسته از فرهنگیان که دارای مدرک فوق لیسانس هستند می‌توانند تا ۳۵ سال استمرار خدمت داشته باشند.

وی در برنامه تلویزیونی پرسشگر گفت: با پدیده مازاد نیرو در یک منطقه و کمبود نیرو در منطقه دیگر در آموزش و پرورش مواجهیم. ساماندهی نیروی انسانی در برنامه ششم توسعه مورد تاکید قرار گرفته است و باید بر روی شیوه‌های تامین و اصلاح ساختار کار کنیم.

مدیرکل امور آموزش و پرورش سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در دولت روی خصوصی سازی در آموزش و پرورش به هیچ وجه تاکیدی نداریم اظهار کرد: صدور ۲۵ هزار مجوز جذب نیرو را برای امسال تایید کردیم و انجام شده است و در دانشگاه فرهنگیان هم تمام قد حمایت می‌کنیم.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003SDc

منبع: فردا

کلیدواژه: آموزش و پرورش جذب نیرو خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله

شامگاه یکشنبه آموزش و پرورش استان زنجان طی برنامه‌ای از معلمان بالای ۸۰ سال در دبیرستان ماندگار و قدیمی شریعتی واقع در چهارراه سعدی تقدیر و تجلیل کرد.

آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این برنامه اظهار داشت: توجه به وزارت آموزش و پرورش باید بیش از پیش جدی گرفته شود چرا که صاحبان آینده انقلاب همین دانش‌آموزان فعلی هستند.

وی با بیان اینکه باید به تربیت دانش آموزان در کنار آموزش آنها جدی گرفته شود، گفت: هرچقدر به وزارت آموزش و پرورش بها بدهیم قطعاً در خصوص تربیت نسل جدید موفق خواهیم بود. اگر چه دشمنان در تلاش هستند که نسل جدید را نسبت به آینده ناامید کنند ولی قطعاً در این توطئه هم ناکام خواهد ماند.

علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام والای معلم گفت: بنده افتخارم این است که شاگرد شما هستم. شما که یک عمر زندگیتان را در زمینه معلمی گذراندید.

وی گفت: ما همانند شاگرد قدر شما را می‌دانیم و یقین داریم امروز در حضور قرنی از تجربه، صداقت، فداکاری و تلاش مقدس هستیم و تمامی فرهنگ و اخلاق و تدین را مدیون شما اساتید هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • بسیاری از مسائل معلمان در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گرفته است
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • تدوین نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله
  • دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با خانواده های معزز شهدای فرهنگی
  • معلم، عنصری تاثیرگذار در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان است
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • اجرای طرح شناسایی معلمان فداکار در اصفهان