Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:06:42 GMT

کسب رتبه اول کشور توسط معاونت دانش و پژوهش سپاه بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۰۹۸۴

کسب رتبه اول کشور توسط معاونت دانش و پژوهش سپاه بوشهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه بوشهر، سرهنگ محمدرضا زارعی‌تبار در همایش و کارگاه آموزشی تجربه‌نگاری در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، اظهار داشت: اگر بتوانیم تجربیات خود و دیگران در عرصه‌های مختلف به خوبی مکتوب کرده به موقع از این تجربیات استفاده کنیم موفقیت‌های ما نیز چشم‌گیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی‌تبار با تاکید بر اینکه سرمایه هر سازمان و یگان نظامی نیروی انسانی آن است، گفت: تجربیات نیروی انسانی است که می‌تواند باعث موفقیت هر سازمان شود در غیر این‌صورت آن سازمان نه دوام و قوام داشته و نه موفقیتی کسب می‌کند.

وی با بیان اینکه اگر تجربیات نیروی انسانی منتقل نشود هم زمان از دست داده‌ایم و هم بیت‌المال از بین برده‌ایم، افزود: اگر تجربیات به خوبی مکتوب و به نسل‌های بعد منتقل نشود دوباره کاری و از بین رفتن زمان و هزینه‌هاست.

معاون دانش و پژوهش سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه در اسلام بر تجربه‌نگاری تاکیدات بسیار شده، خاطرنشان کرد: اگر از تجربیات نیروی انسانی به موقع بهره‌گیری نشود دوباره کاری و موازی‌کاری است.

زارعی‌تبار با بیان اینکه تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر از رده‌های موفق تجربه‌نگاری در این استان است، تصریح کرد: در سطح سپاه از تجربه‌نگاری روایی استقبال بیشتری نسبت به تجربه‌نگاری‌های دیگر شده است.

وی با تاکید بر اینکه همگان به اهمیت تجربه‌نگاری در عرصه‌های مختلف به خوبی پی برده‌اند، یادآور شد: معاونت ایمنی و تامینی سپاه بوشهر در حوزه تجربه‌نگاری، نشریه و اندیشه‌ورزی تلاش‌های خوبی داشته و موثرترین و بهترین معاونت‌های این سپاه در این عرصه بوده است.

زارعی‌تبار به اهمیت و کیفیت تجربیات د عرصه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: نشریه سفیر ایمنی در آینده نزدیک توسط معاونت ایمنی و تامینی سپاه بوشهر منتشر خواهد شد.

معاون دانش و پژوهش سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به موفقیت‌های سپاه بوشهر در زمینه تجربه‌نگاری در سال‌های گذشته اشاره کرد و بیان داشت: معاونت دانش و پژوهش سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در سال ۹۵ رتبه اول کشوری کسب کرد.

وی با تاکید بر اینکه در سال ۹۶ نیز ما حجم زیادی از تجربیات همکاران را ثبت و ضبط کرده‌ایم که امید داریم این تجربیات ارزنده آنها در سطح کشور از آن بهره‌برداری شود، گفت: سپاه استان بوشهر هر ساله در زمینه تجربه‌نگاری در سطح کشور حرف برای گفتن دارد.

کد خبر 4311989

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر سپاه امام صادق بوشهر بوشهر ماه مبارك رمضان سوم خرداد فتح خرمشهر گرگان شهرکرد یاسوج شیراز مشهد خرم آباد مراسم گلریزان خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، علی سرگزی گفت: تعداد هزار و ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از داوری صادق سوری هنرمند عکاس سیستان وبلوچستان به رتبه برتر عکاسی با موبایل دست یافت.
وی افزود: جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست همزمان با همایش ملی با حمایت معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و در قالب طرح پرچمداری این معاونت توسط اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال بختیاری در تاریخ ۲۸ و ۲۹ فروردین برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در این رویداد ملی، صادق سوری با دو عکس و نازی ابراهیمی کتمجانی با یک عکس از استان ما در نمایشگاه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • گفتگو با رتبه اول مستندنگاری جشنواره پژواک
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • شکرگزاری در کلاس ریاضی
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • نمایش توانمندی‌های صادراتی نخبگان کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان