Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-03@21:51:52 GMT

دلار رسمی گران و یورو ارزان شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۱۲۹۵

دلار رسمی گران و یورو ارزان شد

نرخ دلار رسمی امروز شنبه با افزایش قیمت مواجه شد و به 42165 ریال رسید؛ قیمت یورو با کاهش مواجه شد و نرخ آن به 49177 ریال رسید.

به گزارش عصرایران، در بانک مرکزی امروز نرخ هر دلار آمریکا با 10 ریال افزایش نسبت به پنجشنبه گذشته 42 هزار و 165 ریال تعیین شد؛ هر پوند انگلیس نیز با رشد 197 ریالی به 56 هزار و 288 ریال قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از 39 ارز عمده ای که بانک مرکزی روزانه نرخ برابری آنها را اعلام می کند، 22 ارز از جمله فرانک سویس، کرون نروژ، روپیه هند، درهم امارات متحده عربی، دلار هنگ کنگ، ریال عمان، ریال قطر، دینار عراق، دلار استرالیا، ریال سعودی، دینار بحرین، دلار سنگاپور، روپیه نپال، درام ارمنستان، رینگیت مالزی، وون کره جنوبی، افغانی افغانستان، روبل جدید بلاروس، منات آذربایجان و بولیوار جدید ونزوئلا نسبت به پنجشنبه گذشته افزایش داشتند.

16 واحد پولی شامل یورو، کرون سوئد، کرون دانمارک، دینار کویت، روپیه پاکستان، ین ژاپن، دلار کانادا، راند آفریقای جنوبی، لیر ترکیه، روبل روسیه، روپیه سریلانکا، دینار لیبی، یوان چین، بات تایلند، تنگه قزاقستان، سامانی تاجیکستان نیز روند کاهشی در پیش گرفتند و نرخ لیر سوریه نیز ثابت ماند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دلار بانک مرکزی ارز یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، با رشد ۲۲۱ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۸۰۶ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۲۵۸ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه با رشد ۳۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۴۶۷ هزار تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۰۸ دلار رسید.

کد خبر 6094978 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت
  • قیمت طلا، سکه و دلار پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت دلار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • نرخ ارز امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
  • ۵ علت خرید اتوبوس شهری از چین | تفاوت اتوبوس داخلی با چینی چقدر است؟