Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از فدراسیون تکواندو، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از ۲۸ مردادماه تا یکم شهریورماه در "جاکارتا" اندونزی برگزار می‌شود.

برهمین اساس و با اعلام فریبرز عسکری سرمربی تیم‌ملی، اردوی ملی‌پوشان کشورمان از روز شنبه – ۱۹ خردادماه با حضور ۲۴ تکواندوکار آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزان عاشورزاده، آرمین هادی‌پور، محمد کاظمی، مهدی اسحاقی، ابراهیم صفری، محمدحسن پلنگ افکن، مهدی یوسفی، امیرحسین خانلو، سروش احمدی، حمیدرضا هادیان، امیرمحمد بخشی، ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی، سینا بهرامی، مهدی خدابخشی، عرفان ناظمی، احمد محمدی، امیرحسین ساسان، مهدی جلالی، سجاد مردانی، سعید رجبی، مرتضی شیری، فرشاد قیاسی و حسین قربان‌زاده نفراتی هستند که به اردوی تیم‌ملی راه پیدا کردند.

گفتنی است؛ هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و حسن فلاحی راد به عنوان مربی است.

بیشتر بخوانیم؛

نایب قهرمانی تکواندوکاران شایسته ایرانی در قاره کهن

عقبگرد تکواندو در دوران غیر قابل پیش بینی+ مصاحبه

انتهای پیام/

اردونشینان تیم ملی تکواندو مردان مشخص شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح

لیورپول برای جایگزینی محمد صلاح روی بازیکن ژاپنی رئال سوسیداد دست گذاشته است.

به گزارش ایسنا، اختلاف اخیر محمد صلاح با یورگن کلوپ باعث شده است تا گمانه‌زنی‌های درباره جدایی این ستاره مصری از قرمزپوشان آنفیلد زیاد شود.

سایت لیورپول اکو مدعی شد که لیورپول برای جایگزینی صلاح روی تاکفوسا کوبو دست گذاشته است و در تلاش است تا این بازیکن را در تابستان جذب کند.

کوبو سابقه حضور در رئال مادرید را در کارنامه دارد. او اکنون در رئال سوسیداد بازی می‌کند و در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته و توانسته ۷ گل به ثمر برساند و ۴ پاس گل هم بدهد.

البته جدایی یورگن کلوپ لیورپول شاید باعث شود که صلاح در تیم بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • نفس راحت پائز: تیم ملی تا دندان مسلح شد
  • ترکیب تیم ملی والیبال کامل شد/ لژیونرها آمدند
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح