Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-03-19@05:45:46 GMT

لباس ها و رنگهای مد تابستان امسال (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۱۴۳۲

لباس ها و رنگهای مد تابستان امسال (عکس)

لباس ها و رنگهای مد تابستان امسال (عکس)

 

ماه گرم تابستان فرا رسید و زنان شیک پوش لباس هایی متناسب با این فصل بر تن میکنند . اگر میخواهید بدانید رنگهای مد تابستانه چیست و در تابستان امسال چه رنگ لباسهایی مد شده است با ما در ادامه این مطلب از ایران ناز همراه باشید .

 

هر فصل رنگ های مخصوص به خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد که در تابستان 2018 کمد‌های لباس تنوع رنگی زیاد و قابل توجهی را به خود خواهند دید چرا که طراحان رنگین کمانی از رنگ‌ های متنوع و زیبا را برای نیمه گرم سال پیشنهاد داده اند.

 

اگر شما عاشق رنگ های پاستلی و هیجان انگیز هستید، شانس با شماست زیرا رنگ های تابستان 2018، رنگ هایی روشن، درخشان و رویایی اند. اگر دوست دارید بدانید که چه رنگ هایی در تابستان پیش رو مد می شوند، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

 

1. بنفش کم رنگ

 

طراحان مشهوری چون ویکتوریا بکهام، تیبی و مایکل کورس، با طراحی لباس هایی به رنگ بنفش کمرنگ و نمایش آنها در فشن شوهای جهانی، این رنگ را تبدیل به مد سال کردند. رنگ بنفش کمرنگ به رنگی لاکچری شناخته می شود و به دلیل شادابی و جذابیت آن، به عنوان یکی از رنگ های تابستان 2018 انتخاب شده است. این رنگ به سادگی با رنگ های دیگری چون جین یا حتی سفید، ست می شود.

 

 

رنگ بنفش کمرنگ به رنگی لاکچری شناخته می شود

 

2. صورتی

 

رنگ صورتی نه تنها برای لباس، بلکه به عنوان رنگ مو نیز مد شده است. ستاره هایی چون اما استون، لوسی هیل و کیم کارداشیان از جمله افرادی هستند که با رنگ کردن موهایشان به رنگ صورتی، به این مد علاقه نشان دادند. رنگ صورتی نمادی از قدرت و ظرافت زنانگی است، اگر شما هم مانند اکثر خانم ها عاشق این رنگ هستید، می توانید در کل تابستان با پوشیدن لباس هایی به این رنگ نهایت لذت را ببرید.

 

 

رنگ صورتی نه تنها برای لباس، بلکه به عنوان رنگ مو نیز مد شده است

 

3. آبی

 

آبی از آن دسته رنگ هایی است که هیچگاه از مد نمی افتد. این رنگ یکی از رنگ های مناسب برای لباس به شمار می رود، از این رو اگر سر تا پا هم آبی به تن کنید، باز هم جذابیت خواهد داشت. اما کدام تن آبی برای تابستان 2018 مد می شود؟ رنگ آبی کمرنگ از جمله رنگ هایی ست که در کنار رنگ های صورتی و بنفش در تابستان پیش رو در دنیای رنگ ها فرمانروایی خواهد کرد.

 

 

آبی از آن دسته رنگ هایی است که هیچگاه از مد نمی افتد

 

4. بنفش پر رنگ

 

تعجب نکنید! رنگ بنفش پر رنگ نیز مانند بنفش کمرنگ به این لیست راه پیدا کرده است. البته این رنگ از ابتدای سال 2018 به عنوان رنگ سال معرفی شده و همچنان هم جذابیت خود را حفظ کرده است. برندهای مشهوری چون گوچی، موسکینو و سالواتوره فراگامو از برندهایی هستند که کلکسیون های تابستانه خود را به این رنگ طراحی کرده و بر محبوبیت آن افزوده اند. اگر دوست دارید که در جمع چون جواهری بدرخشید، ما این رنگ سلطنتی را به شما پیشنهاد می دهیم. رنگ بنفش رنگی آرامش بخش است و شادی ایجاد می کند.

 

 

رنگ بنفش رنگی آرامش بخش است و شادی ایجاد می کند

 

5. زرد

 

شاید از نظر شما رنگ زرد، به دلیل هیجان و انرژی زیادی که دارد، برای لباس مناسب نباشد، اما با یک بار امتحان خواهید فهمید که تصورتان اشتباه بوده است. پوشیدن لباس هایی به رنگ زرد نه تنها به شما، بلکه به اطرافیان تان نیز انرژی مثبت می دهد. رنگ اموجی خنده، رنگ خورشید، گل آفتاب گردان… همه نمادی از شادی و سرخوشی هستند. همانطور که برندهایی چون تام فورد یا اسکار دلا رنتا این رنگ را به کلکسیون لباس های خود راه دادند، حتما شما هم می توانید آن را به تن کنید و چون ستاره ای در جمع بدرخشید.

 

پوشیدن لباس هایی به رنگ زرد نه تنها به شما، بلکه به اطرافیان تان نیز انرژی مثبت می دهد

 

6. قرمز

 

رنگ قرمز رنگی کلاسیک است که هیچوقت از جذابیت اش کاسته نمی شود. قرمز نمادی از عشق، درخشش و قدرت است. ستاره هایی چون الکساندر مک کوئین و ویکتوریا بکهام از افرادی هستند که این رنگ را به کلکسوین لباس های تابستانه خود افزودند. لباس های قرمز رنگ بهترین انتخاب برای میهمانی های شبانه خواهند بود.

 

 

لباس های قرمز رنگ بهترین انتخاب برای میهمانی های شبانه خواهند بود

 

 

 

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۱۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتینگام فارست نقره داغ شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد به خاطر تخطی باشگاه فارست از قوانیم مالی این اتحادیه، تیم این باشگاه با ۴ امتیاز جریمه مواجه شد.
با این کسر امتیاز تیم ناتینگام فارست در جدول لیگ برتر انگلیس با ۲۱ امتیاز در رده ۱۸ قرار می‌گیرد و وارد منطقه خطر سقوط می‌شود. باشگاه فارست اعلام کرد به این رای اعتراض رسمی خواهد کرد. بدین ترتیب تیم لوتون تاون هم اکنون از منطقه خطر سقوط خارج شد.

باشگاه فارست در دادگاه با اتهام تخلف مالی در فروش برینان جانسون مهاجم ۲۲ ساله خود در تابستان گذشته به تیم تاتنهام مواجه شده بود. باشگاه برنتفورد تابستان گذشته پیشنهادی ۳۰ میلیون پوندی برای خرید این بازیکن ارائه کرد، اما این بازیکنی تمایلی به انتقال نشان نداد و در نتیجه باشگاه تلاش کرد تا وی را با مبلغ بیشتری بفروشد که در نهایت در ازای ۴۷.۵ پوند این بازیکن به تاتنهام پیوست. دادگاه دفاعیات ناتینگام فارست در این مورد را نپذیرفت.

بر طبق قوانین باشگاه‌های لیگ برتری در یک دوره ۳ ساله اجازه کسری مالی تا ۱۰۵ میلیون پوند را دارند، اما برای باشگاه فارست این حد ۶۱ میلیون پوند در نظر گرفته شده است، زیرا این تیم دو سال از ۳ فصل اخیر را در دسته چمپیونشیپ سپری کرده بود.

باشگاه مدعی شد، پس از صعود به دسته برتر برای بقا در این دسته تیم نیاز به تقویت جدی داشته است. تیم فارست از زمان صعود ۴۲ بازیکن را در ازای ۲۵۰ میلیون پوند خریداری کرده است. این خرید‌ها به تیم اجازه داد تا مجوز صعود را کسب کند.

دیگر خبرها

  • ناتینگام فارست نقره داغ شد
  • لیونل مسی به الهلال عربستان می‌رود؟
  • بازگشایی پرونده انتقال مسی به الهلال عربستان
  • رقابت الهلال با غول های ایتالیایی برای جذب جورجینیو
  • ایوان تونی: اگر برنتفورد من را بفروشد، هم خودش سود می کند، هم من می توانم به رئال مادرید بروم!
  • رقابت الهلال با غول‌های ایتالیایی برای جذب جورجینیو
  • در کنار لئون گورتسکا، یوونتوس به جذب سفیان امرابط نیز علاقه دارد
  • اولین ورودی استقلال در تابستان مشخص شد
  • تصاویر زنده وان‌پلاس نورد ۴ در رنگ بنفش فاش شد
  • پرداخت سود پول های روسیه به اوکراین از تابستان