Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ پانزدهمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام مردان به منظور حضور موفق در بازیهای آسیایی جاکارتا از فردا 13 خرداد در دریاچه آزادی آغاز می شود و تیم ملی آبهای آرام در بخش کایاک و کانو دور جدید تمرینات خود را تا 2 تیرماه ادامه خواهد داد.
لوتار شفر و رالف هربرت سرمربی تیم های ملی آبهای آرام، ایرج اقلیمی سرمربی کایاک، الیاس اقلیمی سرمربی کانوکانادایی، انوش عباسی مربی کایاک و ایمان پورعزیز مربی کانوکانادایی اعضای کادر فنی این تیم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدرضا طالبیان از اصفهان، امین بوداغی از مازندران، پیمان قویدل و علی آقامیرزایی از گیلان و امید احمدی از زنجان در بخش کایاک و شاهو ناصری از کردستان، عادل مجللی از گلستان، علی اجاقی از کرمانشاه، پژمان دیوسالار و محمدنبی رضایی از مازندران و عرفان زنده پی از بوشهر در بخش کانوکانادایی قایقرانان دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تیم ملی قایقرانی آب های آرام اردوی آمادگی بازی های آسیایی دریاچه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

حوزه‌های برگزاری مرحله اول نوزدهمین دوره آزمون های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اعلام شد که بر اساس آن آزمون مربوطه در ۸۵ حوزه امتحانی در نظر گرفته شده در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مرحله اول آزمون نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، روز جمعه (۱۴ اردیبهشت‌ماه) به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر همین اساس دبیرخانه طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم آدرس حوزه‌های برگزاری آزمون را در این مرحله اعلام کرد که بر اساس آن این آزمون در ۸۵ حوزه در ۳۱ استان کشور برگزار خواهد شد.

داوطلبان حضور در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را از طریق درگاه  https://bpms.telavat.ir دریافت کنند. برای ورود به صفحه مربوط به مشاهده و دریافت کارت باید شماره ملی داوطلب وارد شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • بحرانی بودن کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • تغییرات اقلیمی افغانستان را تهدید می کند
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال