Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@07:28:05 GMT

برگردان گرت بیل، گل فصل لیگ قهرمانان اروپا نشد!

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۱۶۴۲

برگردان گرت بیل، گل فصل لیگ قهرمانان اروپا نشد!

گل‌های زیبایی در این فصل چمپیونزلیگ به ثمر رسید ولی گل گرت بیل به عنوان بهترین گل رقابت ها انتخاب شد ، البته نه گل او در فینال!

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل در مرحله گروهی چمپیونزلیگ موفق شد گلی دیدنی مقابل دورتموند به ثمر برساند و با یک ضربه چیپ زیبا، دروازه زرد و مشکی پوشان را باز کند. در نظرسنجی یوفا برای انتخاب گل برتر فصل، این گل بیل 19 درصد آرا را به خود اختصاص داد و این در حالیس که گل استثنایی رونالدو مقابل یوونتوس که با یک ضربه برگردان تماشایی به ثمر رسید، 18 درصد آرا و گل زیبای بیل در فینال چمپیونزلیگ که این گل نیز با یک ضربه برگردان به ثمر رسید، 12 درصد آرا را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

در حالی که همه انتظار داشتند رقابت برای کسب عنوان بهترین گل، بین گل‌های برگردان رونالدو و گرت بیل باشد، گل بیل مقابل بروسیا دورتموند به عنوان برترین گل انتخاب شد که در نوع خود، اتفاق بسیار عجیبی است.

 

رئال مادرید گرت بیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر سهمیه تیم‌های آلمانی را تهدید می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، شکست ۵-۰ پنجشنبه مقابل وستهم یونایتد نه‌تنها یک شکست تلخ فرایبورگ، بلکه برای تمام تیم‌های بوندسلیگا بود که همچنان به دنبال سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده هستند. حالا در رقابت برای یکی از دو سهمیه‌ای که یوفا به لیگ‌های برتر اروپایی می‌دهد، بوندسلیگا سقوط قابل توجهی داشته است.

اگرچه بوندسلیگا با ضریب ۱۶/۳۵۷ پس از سری A با ۱۷/۷۱۴ همچنان در رده دوم قرار دارد، اما نفس لیگ برتر (۱۶/۲۵۰) را بیش از پیش حس می‌کند. انگلیسی‌ها هنوز چند برگ برنده دیگر هم دارند. زیرا در حالی‌که بوندسلیگا در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌های اروپایی فقط سه نماینده(بایرن مونیخ، دورتموند و بایر لورکوزن) دارد، پنج باشگاه انگلیسی در این دور حاضر هستند: منچستر سیتی و آرسنال در لیگ قهرمانان، وستهم و لیورپول در لیگ اروپا و استون ویلا در لیگ کنفرانس.

پیروزی در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به یک اندازه امتیاز دارد.

از آنجایی که ضریب برد و امتیازات برای کسب سهمیه در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا برابر است، لیگ برتر می‌تواند در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های اروپایی، از بوندسلیگا عبور کند. در رقابت برای کسب شانس سهمیه، پیروزی در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا دو امتیاز و مساوی یک امتیاز دارد.

این وضعیت برای ایتالیا هم خوب است زیرا آنها در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان نماینده‌ای ندارند اما در لیگ اروپا میلان، رم و آتالانتا را دارند. اسپانیا هم با ضریب ۱۴/۴۳۷ در لیگ قهرمانان اروپا سه نماینده دارد و فرانسه هم المپیک مارسی و پاری سن ژرمن را در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در اختیار دارد.

دیگر خبرها

  • قهرمان لیگ قهرمانان اروپا چه تیمی است؟ ترنت الکساندر آرنولد به شما پاسخ می‌دهد
  • ترومای اروپایی: چالش سمی بارسلونا و امباپه
  • واکنش پپ گواردیولا به قرعه بازی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا برای سومین سال پیاپی (زیرنویس فارسی)
  • بایرن تمرکز کند شانس قهرمانی چمپیونزلیگ را دارد
  • یک ایرانی می‌خواهد رکورد نیمیر و انگاپت را خراب کند!
  • دورتموند نگران کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؛ امیدوار به پیروزی بوندسلیگا مقابل لیگ برتر برای سهمیه پنجم
  • اشرف حکیمی: می‌خواهم اولین قهرمانی پاری سن ژرمن در اروپا با من باشد
  • لیگ برتر سهمیه تیم‌های آلمانی را تهدید می‌کند
  • ژاوی: یکی از بدترین قرعه‌ها نصیب بارسلونا شد
  • آرسنال از بد به بدتر؛ قرعه کابوس‌وار