Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@14:45:13 GMT

تامین معیشت فرزندانم با مشکل مواجه است

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۱۸۳۶

تامین معیشت فرزندانم با مشکل مواجه است

اراک - ایرنا - مادر پنج قلوهای اراکی گفت: تامین معیشت فرزندانم با مشکل جدی مواجه است و نیاز به حمایت مسئولان و خیران دارم.

طاهره کمالی زاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چهارشنبه هفته قبل فرزندانم که شامل سه پسر و 2 دختر است به دنیا آمدند.
وی بیان کرد: پنج سال پیش نخستین فرزندم که دختر است به دنیا آمد و در دومین بارداری هرگز تصور نمی کردم که پنج قلو به دنیا آورم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مادر پنج قلوهای اراکی که 29 سال سن دارد، ادامه داد: بارداری دوم به صورت طبیعی و بدون دخالت دارو بود است و در سومین ماه از بارداری پزشکان متوجه شدند که 6 قلو باردار هستم که یکی از جنین ها در همان ماه سوم به دلیل ضعف ضربان قلب سقط شد.
کمالی زاده اظهار داشت: دوران بارداری سختی را گذراندم چرا که تا هفت ماهگی هیچ متخصص زنان و زایمان در اراک به دلیل شرایط پرخطر حاضر به پذیرش من نشد.
مادر پنج قلوهای اراکی اضافه کرد: با سختی فراوان برای ویزیت پزشک به تهران مراجعه کردم و پس از پذیرش توسط یک پزشک در ماه هفتم بارداری از طریق شبکه مجازی به صورت مستمر چک می شدم.
کمالی زاده بیان کرد: همسرم در یک کارگاه نان صنعتی مشغول به کار است و به شدت نگران تامین هزینه های فرزندانمان هستیم چرا که خانه ما استیجاری است و صاحب خانه از چند ماه پیش خواستار تخلیه منزلش شده است و درآمد اندک همسرم نیز با مخارج 6 کودکو خانواده هشت نفره همخوان نیست.
کمالی زاده افزود: تامین مسکن با 6 فرزند بسیار سخت است و هم اکنون بزرگترین دغدغه من و همسرم نداشتن سرپناه است که امیداست مسئولان و خیران حمایت های لازم را در این زمینه داشته باشند.
مادر پنج قلوهای اراکی که خود هنوز در بخش آی سی یو بستری است، اضافه کرد: هم اکنون 2 نوزادم در بخش ان آی سی یو بیمارستان طالقانی و سه نوزاد دیگر در بخش مراقبت های ویژه نوزادان در بیمارستان امیرکبیر اراک تحت نظر هستند.
کمالی زاده گفت: مسئولان بیمارستان طالقانی اراک هزینه های زایمان و نگهداری نوزادان در این بیمارستان را رایگان اعلام کرده اند که از بابت این حمایت سپاسگزارم.
کمالی زاده عنوان کرد: بهزیستی استان مرکزی نیز حمایت هایی را اعلام کرده که امید است به صورت کوتاه مدت و مقطعی نباشد.
وی بیان کرد: نوزادان پسرم را به نام های آرتین، آرمین و آرین و نوزادان دختر را با القاب یاسمن و یاسمین نامگذاری کرده ام.
طاهره کمالی زاده هشتم خردادماه جاری در بیمارستان طالقانی اراک زایمان پنج قلو کرد.
این زایمان اولین پنج قلو زایی در دهه اخیر در شهرستان اراک است.
کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این شهر 520 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
3005/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مشكلات چندقلوزايي اراك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۱۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت

 

نماینده ولیّ‌فقیه در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته اراک، گفت: یکی از راهکار‌های تحقق شعار سال، جلب مشارکت و امنیت خاطر برای مردم در سرمایه‌گذاری‌های بخش اقتصادی است که باید در دستور کار بخش دولتی قرار بگیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: استان مرکزی از ظرفیت‌های تولیدی ارزشمندی برخوردار است که با همت‌ بلند و توکل برخدا می‌توان از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد. بنا بر این آحاد جامعه باید در فرآیند تولید در همه بخش‌های اقتصادی، کشاورزی و خدماتی سهیم باشند و به صورت شبانه روزی در راستای آبادانی ایران اسلامی گام بردارند.

خطیب جمعه اراک با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی گفت: اتفاقات هشت ماه گذشته در غزه و عملیات وعده صادق، جامعه جهانی را نسبت به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه و فلسطین مظلوم بیدار کرد.

او افزود: اکنون دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مختلف جهان به خصوص در آمریکا به حمایت غزه و فلسطین به پا خواستند و در روز‌های گذشته بیش از دو هزار دانشجو و استاد دانشگاه در آمریکا زندانی شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • رفع مشکل تامین خوراک شرکت روی بندرعباس در دستور کار قوه قضائیه
  • مکان‌یابی ۱۳ هزار هکتار زمین برای ساخت شهرک‌های نهضت ملی مسکن
  • پاشازاده: نکونام در استقلال با صدها مشکل ریز و درشت مواجه بود
  • بهت پزشکان داوطلب غزه از شدت جراحات در بیمارستان‌ها
  • تاخیر در پرداخت حقوق کارگران معیشت آن‌ها را دشوارتر کرده است
  •  اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • مشکل کمبود پرستار با جذب نبرو حل نمی‌شود/ معیشت بزرگ‌ترین دلیل مهاجرت پرستاران
  • مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است