Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-23@12:17:00 GMT

چرا نان در اصفهان گران نشد؟

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۱۸۷۹

چرا نان در اصفهان گران نشد؟

قیمت نان در اصفهان افزایش نمی‌یابد.این خبری است که به تازگی اعلام شده است. بازار نیوز - رئیس اتاق اصناف استان اصفهان گفت: افزایش قیمت نان ربطی به اصفهان ندارد و به هیچ‌وجه افزایش قیمت نان در اصفهان نخواهیم داشت.

رسول جهانگیری درباره قیمت نان در اصفهان اظهار کرد: افزایش قیمت نان که در تهران اعلام شده، ربطی به اصفهان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه قیمت نان در اصفهان افزایش پیدا نمی‌کند، افزود: در اصفهان شورای آرد و نان به مدیریت استانداری اصفهان، قیمت نان را تعیین و تصویب می‌کند و هر تصمیمی در این شورا مطرح می‌شود.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان ادامه داد: جلسات شورای آرد و نان هر ماه یک بار تشکیل می‌شد که این ماه به دلیل تغییر استاندار تاکنون تشکیل نشده است که احتمالا در هفته جاری تشکیل خواهد شد.

جهانگیری با تاکید بر اینکه به هیچ وجه افزایش قیمت نان در اصفهان نخواهیم داشت، اضافه کرد: اگر خبری هم در فضای مجازی پیرامون افزایش قیمت نان وجود دارد، مرتبط با اصفهان نیست.

وی با تکذیب شایعه افزایش قیمت نان در اصفهان، خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد قیمت نان افزایش پیدا کند، باید قیمت آنالیزشده پیشنهاد شود، قبل از آن باید جلساتی برگزار شود، در شورای آرد و نان تصمیم‌گیری شود و افزایش قیمت نان اعمال شود.
ایسنا برچسب ها: گرانی نان ، افزایش نرخ نان ، نان در اصفهان

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: گرانی نان افزایش نرخ نان نان در اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم فروشی و گران‌فروشی محصولات سلامت‌محور خط قرمز است

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا رستمی، سرپرست اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه کم فروشی و گران فروشی خط قرمز سازمان غذا و دارو است، گفت: با توجه به تغییر مؤلفه‌های تأثیر گذار بر قیمت فرآورده‌ها، تلاش می‌کنیم قیمت‌ها را به منظور حفظ زنجیره تأمین و با رویکرد حمایت از مردم مدیریت کنیم.

وی افزود: سیاست ارزی شیرخشک اطفال سال گذشته از ارز ۴۲۰۰ به ارز ترجیحی نوع دوم ۲۸۵۰۰ تومانی تغییر پیدا کرد و متعاقباً قیمت‌های جدید ابلاغ شد با توجه به اینکه قیمت افزایش پیدا کرده بود سازمان غذا و دارو بخش عمده‌ای از مابه التفاوت این افزایش قیمت را تحت پوشش یارانه ارزی قرار داد.

سرپرست اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو ادامه داد: در خصوص فرآورده‌های وارداتی، پس از عبور بیش از ۶ ماه از طرح که با مدیریت خوبی به نفع مردم انجام شد و فرآورده‌های که با ارز قبلی تأمین شده بودند، با قیمت قبلی به فروش رسید می‌توانیم به تدریج قیمت جدید را ابلاغ کنیم. لذا، اگر چه به طور طبیعی افزایش قیمت وجود دارد، اما مردم هم تأیید خواهند کرد که نسبت به تورم و افزایش قیمت محصولات دیگر، محسوس نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است
  • پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است
  • پژو پارس، ۱۵۰میلیون تومان گران شد/ وزیر صمت واکنش نشان داد
  • بیشترین نارضایتی مردم از خودرسازان چیست؟ | ویدئو
  • شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست/ ثبت ۲ هزار شکایت از خودروسازان
  • رسیدگی به ۲ هزار شکایت از خودروسازان در شورای رقابت
  • طلا باز هم گران شد/ ورق در بازار سکه برگشت
  • همه چیز، هر چیزی که قابلیت افزایش قیمت دارد، گران‌تر می‌شود
  • در جلسه شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • کم فروشی و گران‌فروشی محصولات سلامت‌محور خط قرمز است