Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رییس ستاد انتفاضه قدس با اشاره به اینکه آرمان فلسطین آرمانی مقدس و پذیرفته‌شده برای تمام جهان است، گفت: تمام ناامنی ها در دنیا و حتی در اروپا ناشی از وجود رژیم منحوس صهیونیستی است و پشت تمامی این تحولات صهیونیست ها بوده اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سردار رمضان شریف، رییس ستاد انتفاضه قدس در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص مراسم روز جهانی قدس با اشاره به اینکه این مراسم امسال با سال های قبل تفاوت هایی دارد، گفت: با توجه به سرعت تحولات منطقه ای که شاهد آن هستیم این مراسم امسال با ویژگی های خاصی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه روز قدس ابتکار امام (ره) است که در 40 سال گذشته مطرح شده، گفت: همواره در 40 سال گذشته در جمعه پایانی ماه رمضان مردم ایران با حضور پرشور خود حمایت خود را خالصانه و صادقانه از ملت فلسطین اعلام می کنند.

 

رییس ستاد انتفاضه قدس در مورد ویژگی های امسال روز جهانی قدس گفت: روز قدس امسال در شرایطی برگزار می شود که شاهد شکست داعش و تروریست های ایجاد شده توسط آمریکا و صهیونیست ها هستیم.

 

وی اظهار کرد: مهمترین حاشیه امن برای صهیونیست ها در سال های قبل داعش بود که امسال پایان یافت و درگیری ها فروش پیدا کرد و شرایطی برای آرمان فلسطین ایجاد کردند.

 

سردار رمضان شریف با اشاره به انسجام جبهه مقاومت در طول سال های گذشته خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت فلسطین امسال توانست با فائق آمدن به رژیم صهیونیستی نیروی تازه ای را با توانمندی در شرایط بهتر از سال قبل به دست آورد.

 

وی ادامه داد: برای اولین بار در 70 سال گذشته کشور فلسطین ما شاهد نشان دادن ضرب شصت معنادار مردم فلسطین به رژیم صهیونیستی بودیم که همه کسانی که به موضوعات نظامی واقف هستند بر این موضوع اذعان دارند.

 

سردار شریف با اشاره به اینکه انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس آمریکا را در انزوای بیشتری قرار داد، گفت: طراحی هایی که آمریکا تحت عنوان معامله غرب برای غصب دایم سرزمین فلسطین و سرزمین بیت المقدس انجام دادند تا جایی بود که هیچ دولتی آنها را تایید نکرد و این امر با انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس کلید خورد و آمریکا با این اقدام در انزوای بیشتری قرار گرفت اما آنچه اتفاق افتاده است این است که تمام کسانی که دل به میانجی گری آمریکا سپرده بودند فهمیدند که آمریکا حامی اصلی صهیونیست ها است.

 

رییس ستاد انتفاضه قدس با بیان اینکه در 10 هفته گذشته ملت فلسطین ابتکار نویی را به عمل دادند، افزود: ملت فلسطین در 10 جمعه منتهی به روز قدس با حضور در راهپیمایی هایی با عنوان راهپیمایی بازگشت بیش از 120 شهید و 200 زخمی را تقدیم کردند و پیام معناداری را بعد از 70 سال انتقال دادند که نسل سوم و چهارم فلسطین به دنبال بازگشت به سرزمین مادری خود هستند.

 

وی شفاف شدن جبهه حامیان فلسطین در اقصی نقاط دنیا را از دیگر ویژگی های راهپیمایی امسال روز قدس دانست و گفت: راهپیمایی امسال روز قدس با ویژگی هایی که بیان شد با سال های گذشته متفاوت است و پتانسیل جدیدی را در اختیار مردم فلسطین و آرمان آنها قرار داده است. ما شاهد حضور مردم فلسطین در کرانه باختری و سرزمین های 1948 و 1967 هستیم و تمام مردم عزم خود را جزم کردند تا در راهپیمایی این روز شرکت کنند.

 

رییس ستاد انتفاضه قدس اظهار کرد: امسال چهلمین راهپیمایی روز جهانی قدس در نظام جمهوری اسلامی ایران است و قطعا انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس انگیزه مضاعفی را برای حمایت از مردم فلسطین و مقابله با شرارت های آنها در امت اسلامی ایجاد کرده است و تمام شواهد حاکی از آن است که به زودی فرزندان باانگیزه و شجاع مردم مظلوم فلسطین فلس های پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم می شکنند و به میهن خود بازمی گردند.

 

وی خاطرنشان کرد: شاهد آن هستیم که آرمان فلسطین آرمانی بسیار مقدس و پذیرفته شده برای تمام مردم عالم و سازمان های بین المللی است و آنچه بر همگان مشخص است این است که تمام ناامنی ها در دنیا و حتی در اروپا ناشی از وجود رژیم منحوس صهیونیستی است و پشت تمامی این تحولات صهیونیست ها بوده اند.

 

سردار رمضان شریف خاطرنشان کرد: مردم ایران هیچگاه فراموش نمی کنند که صهیونیست ها در خیابان های تهران دانشمندان ما را ترور کردند و فراموش نخواهند کرد که بخش عمده ای از آموزش های ساواک توسط رژیم صهیونیستی بوده است.

 

وی اظهار کرد: ما حساب مردم حجاز را از آل سعود جدا می دانیم، قطعا جوانان سرزمین حجاز حامیان مردم فلسطین خواهند بود و اگر بتوانند مثل ملت ایران از دست رژیم وابسته آل سعود رهایی پیدا کنند قطعا این امر به تحقق می رسد.

 

رییس ستاد انتفاضه قدس در مورد شعار محوری روز جهانی قدس گفت: شعار روز جهانی قدس 1397 پیروزی جبهه مقاومت، شکست فتنه آمریکایی- صهیونیستی، عزم ملت فلسطین برای بازگشت است.

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن مجلس نمایشگاه قرآن کریم ماه رمضان کانون های مساجد مسجد پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان نمایشگاه قرآن و عترت بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم روز قدس سردار رمضان شریف فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۲۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود

یکی از رهبران مقاومت فلسطین به المیادین تاکید کرد که «جنبش حماس همچنان در حال بررسی پیشنهاد اشغالگران در مذاکرات است، اما انتظار زیادی برای پذیرش آن وجود ندارد، مگر اینکه اصلاحات اساسی در آن اعمال شود».

به گزارش ایسنا، یکی از رهبران مقاومت فلسطین به المیادین گفت که پیشنهاد اسرائیل در مذاکرات نشان‌دهنده تغییری اساسی در موضع نیست و پاسخ روشنی به موضوع عقب‌نشینی و آتش‌بس جامع نمی‌دهد.

این عضو مقاومت گفت که جنبش حماس هنوز در حال بررسی این پیشنهاد است، اما انتظار زیادی برای قبول کردن آن نباید وجود داشته باشد، مگر اینکه اصلاحات اساسی در آن انجام شود.

هانی الدالی کارشناس مسائل مقاومت فلسطین در خصوص موارد جدید پیشنهادی اسرائیل در خصوص مذاکرات آتش‌بس به المیادین گفت: یکی از موارد این است که ۲۰ تا ۴۰ اسیر غیرنظامی و ۴ یا ۵ سرباز زن یا سالخورده نظامی در ازای تعدادی از اسیران فلسطینی که در زندان‌های اشغالگران به حبس ابد محکوم شده‌اند، آزاد شوند.

وی ادامه داد: اشغالگران در خصوص روند عقب نشینی از خط مرکزی از ابتدای خیابان الرشید تا منطقه جحرالدیک انعطاف نشان داده و بازگشت آوارگان نیز شاهد انعطاف آنها است.

الدالی خاطرنشان کرد که پیشنهادات اشغالگران شروط یک معامله جزئی است نه یک معامله کامل.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • دانشجویان آزاده جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • عمل به شعار سال و مردمی شدن اقتصاد نجات‌بخش تولید است
  • 200 روز جنگ اسرائیل در غزه ؛ جهان شکست خورد