Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@13:55:14 GMT

موج گلایه بر ساحل ناآرام قایقرانی خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۲۵۹۸

موج گلایه بر ساحل ناآرام قایقرانی خراسان شمالی

​ سرپرست هیات قایقرانی خراسان شمالی گفت: هیات قایقرانی این استان به شدت با کمبود فضا برای تمرین مواجه است.

حسین مهنانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه ورزشکاران این رشته در حال حاضر مکانی برای تمرین ندارند، افزود: به عنوان مثال رشته ای مانند کانوپولو را باید در مکان هایی مانند استخر تمرین کرد اما برای تمرین در این مکان ها نیز با مشکل مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با مدیران استخرها مذاکرات لازم برای اختصاص دادن این فضاها در برخی از ساعات روز انجام می شود، ورزشکاران برای تمرین به این محل ها می روند اما یکی دو ماه باقی مانده به برگزاری مسابقات این فضا را از ورزشکاران می گیرند و این درحالیست که یک ماه باقی مانده به مسابقات، زمان های طلایی برای تمرین و کسب آمادگی بیشتر است.

مهنانی اظهار کرد: یا استخرها به بخش خصوصی واگذار می شود یا اینکه به مناقصه گذاشته می شود و این امر لطمه بزرگی به وزرشکارانی که قصد شرکت در لیگ این مسابقات را دارند وارد می شود.

وی با بیان اینکه مسابقات دیگری همچون کایاک و روئینگ در بندهای آبی و دریاچه ها باید تمرین شود، تصریح کرد: مکان هایی همچون بندعبدل آباد و یا سد بارزو در اختیار قایقران ها گذاشته می شود اما منابع مالی برای تامین مسائلی همچون ایاب و ذهاب با مشکل مواجه است.

سرپرست هیات قایقرانی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: سرویس برای رفت و آمد ورزشکاران وجود ندارد و از سوی دیگر برای نگهداری وسایل و تجهیزات ورزشی نیز با مشکل مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 50 نفر در این استان در این رشته ورزشی فعال هستند، گفت: تاکنون دو مرتبه در رشته کانوپولو وارد لیگ شده ایم و از سوی دیگر در رشته دراگون بوت نیز قهرمان آسیایی داشته ایم.

مهنانی افزود: البته با تغییر و تحولات صورت گرفته طی چند ماه اخیر در اداره کل ورزش و جوانان استان، رئیس این مجموعه همکاری خوبی برای حل مشکلات این رشته ورزشی داشته است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام قايقراني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی

(تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی

دیگر خبرها

  • رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی
  • باز باران، با طراوت بهاری