Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@16:26:23 GMT

پلاس پلاس به توان ۲ روی صحنه تئاتر شهر می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۲۶۸۴

پلاس پلاس به توان ۲ روی صحنه تئاتر شهر می‌رود

نمایش «پلاس پلاس به توان ۲»به نویسندگی و کارگردانی سینا شفیعی از۲۳ خرداد ماه در سالن «سایه» مجموعه تئاترشهر به روی صحنه می‌رود. ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، پیش فروش اینترنتی بلیت‌های این نمایش به زودی در سایت تیوال آغاز می‌شود.

نمایشنامه «پلاس پلاس به توان دو» داستانِ "راجر تناردی بنانو بلم" است که یک کانال خانگی راه انداخته تا با ابر‌رسانه‌های تبلیغاتی کشورش بجنگد و مردمش را آگاه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «پلاس پلاس به توان 2»در مورد رسانه و انسان معاصری است که دارای اصول و ارزش‌های شخصی و انسانی است و در چرخه نظام سرمایه‌داری ، بین گذشته و آینده و زیر پا گذاشتن ارزش‌های مقبول خود، در تقابل و تنگنا قرار گرفته است.

مصطفی ساسانی، سحرناز عباس زاده، عبدالرصا یعقوبی، محمدرضا محمدپور، حمیدرصا معدن‌کن، سترگ رضایی و محمد امیری در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

 سایر عوامل این اجرا عبارتند از:طراح صحنه :سعید حسنلو ،دستیار کارگردان و برنامه ریز :مسعود بیگلری ،مدیر تولید :نوشین شکری،آهنگساز :محمد ثابت قدم ،طراح لباس :سحر هنرور،طراح گریم :یلما شهباززاده،طراح نور :میثم صفری،مدیر صحنه :عطا نامجو فر ،ساخت دکور: حسین طاهربخش،دستیاران صحنه :عماد زیرکی . مهدی منصور خاکی،عکاس : سپهر رضوانی ، ساخت تیزر :محمدرضا جعفری. وحید محمدی،ضبط صدا :میثم شفیعی،اجرای گریم‌:المیرا کسائیان ؛ مشاورسانه:مریم رودبارانی

 

انتهای پیام/

R1369/P1356/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تئاتر شهر تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تئاتر شهر تئاتر تئاتر شهر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط اداره کل هنر‌های نمایشی و بنا بر اعلام شورای نظارت و ارزشیابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق (ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»