Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کمیته جوانان  فوتبال کشورمان در خصوص مسائل تیم های پایه به گفتگو پرداخت.

طرفداری- فریدون معینی، سرپرست کمیته جوانان در مورد شرایط تیم‌های پایه و تیم نوجوانان به گفتگو پرداخت.

به نقل از فارس، او در این خصوص گفت:

تیم نوجوانان اخیراً دو تورنمنت خارجی را پشت سر گذاشت. در چین آنها با تیم‌های ژاپن، چین و قرقیزستان روبه‌رو شدند که این مسابقات تست خوبی برای ارزیابی توان بازیکنان، بهبود نقاط قوت و رفع نقاط ضعف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه انتظار‌ها از تیم نوجوانان با توجه به موفقیت‌هایی که در ۳-۲ سال اخیر داشته‌اند بالا رفته است، خاطرنشان کرد:

این توقعات طبیعی است. همه دوست دارند تیم شرایط بهتری پیدا کند و نه‌تنها کیفیت فعلی حفظ شود، بلکه از لحاظ نتیجه‌گیری پیشرفت هم حاصل شود. نوجوانان شرایط خاصی دارند و نتایج هر دوره بستگی به کیفیت بازیکنان و شرایط آنها در مقطع فعلی دارد. خوشبختانه تیم فعلی هم بازیکنان خوبی دارد و بازیکنان بسیار بااستعداد هستند. باید مسابقات خارجی خوبی برگزار شود و این نفرات هم کم‌کم به آمادگی می‌رسند. فکر می‌کنم تیم فعلی هم جایگاه خوبی در مسابقات پیش رو خواهد داشت. 

سرپرست کمیته جوانان در مورد حضورش در اولین اردوی تیم امید و شرایط بازیکنان گفت:

در چند تمرین تیم حضور داشتم، شرایط تیم امید مثل همیشه سخت است و نیاز به همکاری باشگاه‌ها است. نامه‌ای تهیه شده و به هیأت رئیسه فدراسیون ارسال کردیم تا با باشگاه‌ها جلسه برگزار شود و برای حضور بازیکنان در اردوها هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد. یکی از عللی که باعث ناکامی فوتبال امید ایران در سال‌های گذشته بوده است، موضوع نداشتن اردوهای مناسب است. این تداخل در همه جای دنیا وجود دارد، اما در کشورهای پیشرفته این مشکل را با برگزاری مسابقات باکیفیت و آماده‌سازی بازیکنان در سطح باشگاه تا حدی حل کرده‌اند. اما ما در اینجا کارمان سخت‌تر است و باید برنامه‌های گسترده‌تری را دنبال کنیم. در هر صورت استعدادهای خوبی در این رده حضور دارند که با کمک و همکاری می‌توان آنها را به شرایط بهتری رساند. 

معینی در مورد اینکه آیا برنامه بازی‌های آسیایی تیم امید در تقویم سازمان لیگ دیده شده است، اضافه کرد:

قرار بود مسابقات لیگ برتر بعد از بازی‌های آسیایی آغاز شود اما با توجه به شرایط موجود و برنامه فشرده، این امر میسر نبوده است. به همین‌خاطر نامه‌ای تهیه شده و در اختیار فدراسیون قرار گرفته تا تدبیری برای این موضوع اندیشیده شود که از هر باشگاه حداقل دو بازیکن در اختیار تیم امید قرار بگیرد. 

وی در مورد اینکه آیا بحث حضور دستیاران زلاتکو کرانچار در تیم امید نهایی شده است، گفت:

از میان گزینه‌های زیادی که مطرح بود بعد از بررسی‌های به‌عمل‌آمده قرار شد با ۴ مربی صحبت شود که در این میان حمید استیلی بیشتر در جریان امور است. در نهایت کرانچار در میان این گزینه‌ها، با حضور شاهرودی و کریمی را موافقت کرده و حضور آنها مشخص شده است. 

عضو کمیته فنی در مورد وضعیت مربی دروازه‌بان‌ها و مربی بدنساز عنوان کرد:

مربی گلرها و مربیان بدنساز کروات هستند و از سوی کرانچار انتخاب شدند که در این اردو حضور پیدا می‌کنند. 

معینی در پایان گفت:‌

امیدوارم تیم‌های ملی ما در تمامی رده‌ها بتوانند به موفقیت برسند و آرزو می‌کنم باشگاه‌ها با تیم امید همکاری لازم را انجام دهند و اتفاقات خوبی رقم بخورد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۲۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های تراکتور و استقلال با بیان اینکه تیم تراکتور تیم سرسختی بوده و بازیکنان خوبی دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال عنوان داشت: سعی داشتیم در طول بازی در ضد حمله‌ها به موقعیت دست بیابیم تا گلزنی کنیم که متأسفانه نتوانستیم.

نکونام با اشاره به تعویض‌های تیم میزبان خاطرنشان کرد: بازیکنانی که روی نیمکت هستند و تعویض می‌شوند روند بازی را به کلی تغییر می‌دهند و ما متأسفانه در بحث یارگیری خوب عمل نکردیم و برخی بازیکنان را به عناوینی از دست دادیم و در این بازی در کنار ما نبودند.

وی تاکید کرد: حداقل چهار تیم بالای جدول و حتی تیم‌های پایین‌تر از ما نسبت به ما یار بهتری دارند با این حال همه فکر و هدف ما بازی‌های مانده از فصل جاری است که با موفقیت به پایان برسانیم.

نکونام با اشاره به بازی درخشان خالد آبادی دروازه بان استقلال اظهار کرد: به این بازیکن تبریک می گویم چرا که عملکرد خوبی را از خودش به نمایش گذاشت وی حتی در تمرینات تیم هم عملکرد قابل قبولی از خودش نشان می‌دهد.

تیم استقلال با تساوی بدون گل، مقابل تراکتور ۵۴ امتیازی شده و همچنان صدر جدول را در اختیار دارد.

کد خبر 6094709

دیگر خبرها

  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • معلمان ۵۲ مدرسه در بوشهر تجلیل شدند