Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-03@02:53:58 GMT

جزئیات برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۳۱۶۰

رویداد۲۴-رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس از جزئیسات برگزاری مراسم روز قدس خبر داد.نشست خبری راهپیمایی روز جهانی قدس پیش از ظهر امروز با حضور سردار رمضان شریف رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس برگزار شد.

شریف گفت: هرسال روز قدس نسبت به سال قبل با توجه به تحولات متفاوت برگزار می‌شود. چون در سالگرد ارتحال امام هستیم مردم ما با حضور خود در آخرین جمعه ماه رمضان از آرمان‌های مردم فلسطین حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال ۹۷ ما شاهد شکست داعش و تروریست‌های ایجاد شده توسط آمریکا و حامیان آنها هستیم شاید مهمترین حاشیه امن برای آنان امسال پایان یافته و شرایط جدیدی برای حمایت از آرمان فلسطین فراهم شده است.

وی با بیان اینکه دست برتر جبهه مقاومت است، که با دفاع منسجم و رشادت شهدا ضمن فائق آمدن بر جبهه دشمن عمق نفوذ خود و توانمندی‌هایش را نسبت به سال‌های قبل  افزایش داده است، گفت: در هفتاد سالی که از اشغال فلسطین می‌گذرد شاهد ضرب و شصت از بلندی‌های جولان به صهیونیست‌ها  بودیم که همه به اهمیت این مساله واقف هستند.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس گفت: طرحی که آمریکایی‌ها دست به آن زدند برای غصب دائمی فلسطین و تبدیل آن به دولت یهودی با انتقال سفارت کلید خورد و آمریکا با این اقدام در انزوا قرار گرفت و واقعیت این است همه آنهایی که دل به آمریکا بستند فهمیدند که اینها حامیان اسرائیل هستند.

وی ادامه داد: صاحبان اصلی این سرزمین در ده جمعه منتهی به روز قدس با راهپیمایی‌های بازگشت بیش از ۱۲۰ شهید و دوهزار زخمی را تقدیم کردند و خواهان بازگشت به سرزمین خود هستند و نسل سوم و چهارم آنها این را می‌خواهند. شفاف شدن حامیان مردم فلسطین در همه دنیا بود که فصل جدیدی در مبارزات فلسطینیان است که هرکسی از این رژیم صهیونیستی حمایت می‌کردند امروز دستشان رو شده است.

سردار شریف با تاکید بر اینکه راهپیمایی‌های امسال متفاوت با سال‌های گذشته است، گفت: ما امسال شاهد باشکوه‌ترین راهپیمایی‌های روز قدس هستیم. همه اطلاعات میدانی ما این را نشان می‌دهد که همه مردم فلسطین عزمشان را برای این راهپیمایی جزم کرده است که می‌تواند نقطه مهمی باشد. ما هم در نهصد شهر کشورمان و در بخش عمده‌ای از بلاد اسلامی شاهد این راهپیمایی‌ها خواهیم بود.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس با تاکید بر اینکه انتقال سفارت انگیزه مضاعفی را برای حمایت از قدس به همراه خواهد داشت و شراره‌های خشم امت اسلامی عاملی برای عکس‌العمل است، گفت: به زودی فرزندان مقاوم و شجاع فلسطین فنس‌های بین خود و سرزمین مادری را در هم می‌شکنند و بازخواهند گشت و این حقی است که خدا به بشریت داده است. کلیدهای منازل فلسطینیان که نسل به نسل به فرزندان می‌رسد راهگشای این سرزمین است که آرمانی قانونی و مورد پذیرش همه سازمان‌های بین المللی است. امیدواریم به برکت آرمان قدس شاهد تحولاتی در سرزمین فلسطین باشیم.

وی خاطرنشان کرد:‌همه این نزاع‌ها و گروهکهای خونریز همه محصول رژیم صهیونیستی است همه این‌ها ناشی از این غده سرطانی است و روزی که این غده حذف شود آرامش بازمی‌گردد. مردم ما فراموش نمی‌کنند صهیونیست‌ها در خیابان‌های تهران دانشمندان ما را ترور  کردند و جنایاتکاران ساواک و حامی خاندان پهلوی را همین رژیم صهیونیستی آموزش می‌داد و حامی‌شان بود. ما حساب مردم حجاز را از سعودی‌ها جدا می‌دانیم که حامی فلسطین هستند.

سردار شریف با بیان اینکه بیش از ۵ هزار و سیصد عکاس و خبرنگار داخلی و خارجی راهپیمایی روز قدس را پوشش می‌دهند، گفت: امسال راهپیمایی در تهران معنادارتر برگزار می‌شود. مردم ما با هر گرایش سیاسی به دلیل ظلمی که به مردم فلسطین می‌شود با انسجامی که شاهد آن خواهیم بود.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس با اشاره به اینکه شروع مراسم از ده و نیم صبح به سمت دانشگاه تهران است، گفت: بیش از سیصد و پنجاه غرفه دایر شده که نسل جدید ما بتوانند با رفتارهای با آرمان‌های قدس آشنا شوند.

وی گفت: بیش از چهل و پنج سخنران برای تبیین و تشریح شرایط جدید منطقه و جهانی به این برنامه اعزام خواهند شد. راهپیمایی روز قدس بعد از بیست و دو بهمن دومین راهپیمایی ملی ما است و خلاقیت‌هایی در زمینه فرهنگی و در فضای مجازی در این روز پیش‌بینی شده که رنگین‌کمانی از توانمندی‌های ما است.

ادامه دارد...

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ستاد مرکزی انتفاضه و قدس اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرمانده سپاه عاشورا در مراسم تجلیل از ورزشکاران با بیان اینکه ورزشکاران ما مایه افتخار استان آذربایجان شرقی هستند گفت: کشور ما امروز با روحیه ورزشکاری خود برای ایران اسلامی افتخار آفرین شده است.

 سردار عباس قلیزاده افزود: امام راحل فرمودند اگر ندا و روحیه ورزشکاری در این جامعه حاکم شود دشمنان قدرت عرض اندام نخواهند داشت.

 وی ادامه داد: اینکه ورزشکاران ما در میدان‌های ورزشی در مقابل ورزشکاران صهیونیستی به میدان نمی‌روند برای اینست که آن‌ها را به رسمیت نمی‌شناسند لذا همه اینها برای ما افتخار است.

 فرمانده سپاه عاشورا افزود: روحیه ورزشکاری رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس برای ما پیروزی‌ها و افتخارات بسیاری فراهم کرد و نشان داد ملت ما در همه صحنه‌ها پیروز میدان هستند.

 سرهنگ حیدر پناه معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا هم با ارائه گزارشی گفت: در این مراسم از قهرمانان ورزشی نخبه، مربیان و پیشکسوتان بسیجی استان که در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج ورزش و منش پهلوانی فعالیت دارند تجلیل شد.

در پایان مراسم از خانواده معظم شهیدان صمد ملکی، حسین تیز قدم خطیبی، اسمعیل جمالی، محمد رضا باصر وتعدادی از مسئولان و همچنین جمعی از ورزشکاران، مربیان و قهرمانان مدال آور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم گرامیداشت روز معلم در روستای مشهدکاوه + فیلم
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه حاجت تپه آنکارا
  • تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه حاجت تپه آنکار
  • برگزاری گرامیداشت روز معلم در بخش شمیل بندرعباس
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک