Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) مهدی تبیانیان مسئول گروه جهادی شهید عباس‌پور تهران اظهار کرد: گروه جهادی شهید عباس‌پور وابسته به دانشگاه شهید عباس‌پور تهران یکی از پردیس‌های دانشگاه شهید بهشتی است که بیشتر اعضای این گروه از دانشجویان رشته‌های مکانیک، برق و عمران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: این گروه جهادی از چند سال پیش تشکیل شده است و نزدیک به سه سال می‌شود که منطقه هدف گروه ما روستاهای محروم شهرستان کبودراهنگ در استان همدان است.
مسئول گروه جهادی شهید عباس‌پور تهران بیان کرد: گروه 60 نفره این اردو شامل 40 آقا و 20 خانم جهادگر است و بیشتر فعالیت‌های ما نیز در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و ... است.
وی در ادامه تصریح کرد: سال گذشته در روستای گاوزبان شهرستان کبودراهنگ حضور یافتیم و دو خانه نیازمند نیز به دست بچه‌های جهادگر ساخته شد.
تبیانیان گفت: امسال برنامه ما نیز حضور مجدد در شهرستان کبودراهنگ است و برای همین منظور در روزهای آتی تعدادی از جهادگران به نمایندگی از گروه به همدان اعزام شدند تا اقدام به شناسایی و برآورد هزینه برای اردوی تابستان پیش رو کنند.
وی افزود: اولویت ما حضور مجدد در روستای گاوزبان است تا بتوانیم برنامه‌های سال گذشته خود را در زمینه‌های فرهنگی و آموزشی ادامه دهیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان اردو جهادی مناطق محروم کبودراهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۳۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با حضور گروه جهادی الکفیل خدمات پزشکی (دندان پزشکی و چشم پزشکی) به ۲ هزار مددجوی زنجانی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، روح‌الله صالحی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جریان حضور گروه جهادی الکفیل در زنجان با بیان اینکه از صبح امروز حدود ۱۰۰ دستیار و ۱۰۰ دندان پزشک در ورزشگان کارگران مستقر شده و در حال ارائه خدمات هستند، اظهار کرد: البته طی روزهای آتی تعداد پزشکان بیشتر هم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از امروز صبح ۴۰ یونیت دندانپزشکی در ورزشگاه تجهیز شده و به ۱۹۰ نفر در نوبت صبح خدمات دندانپزشکی ارائه شد، افزود: همچنین در بحث چشم پزشکی نیز به ۶۰ نفر خدمات در حوزه بینایی‌سنجی ارائه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه ۲ هزار نفر از دهک‌های یک تا پنج که از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند این خدمات را دریافت خواهند کرد، گفت: از این تعداد ۷۰ درصد جامعه هدف کمیته امداد و ۳۰ درصد نیز بهزیستی است.

صالحی تصریح کرد: در بحث دندانپزشکی خدمات کشیدن، ترمیم و جراحی‌های اولیه انجام شده و در صورت نیاز به ارائه خدمات تخصصی مددجویان به مراکز درمانی علوم پزشکی معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بخش دیگر کار گروه جهادی مربوط به خدمات چشم پزشکی است، گفت: در بحث خدمات چشم پزشکی نیز ۱۰۰۰ فریم عینک تهیه شده که به مراجعین ارائه شود.

کد خبر 749859

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان