Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:02:49 GMT

رئیس فدراسیون ووشو نایب رئیس آسیا باقی ماند

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۳۳۰۳

رئیس فدراسیون ووشو نایب رئیس آسیا باقی ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، این نشست امروز شنبه در هتل «لوته» شهر «سئول» کره جنوبی برگزار و طی آن رئیس فدراسیون ووشوی ایران برای چهار سال دیگر به عنوان نایب رئیس فدراسیون آسیایی ووشو انتخاب شد.

علی نژاد رئیس فدراسیون ووشوی ایران از سال ۲۰۰۷ به مدت سه سال عضو هیات رئیسه فدراسیون ووشوی آسیا بود و از ۲۰۱۰ تاکنون نایب رئیس فدراسیون قاره کهن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو نیز می باشد.دیگر نواب رئیس فدراسیون آسیایی از کشورهای چین، کره جنوبی و فیلیپین انتخاب شدند.

همچنین نمایندگان مالزی، اندونزی، تایوان، ژاپن و هند به عضویت هیات رئیسه در آمدند. در این بین وزیر صنعت اندونزی که رئیس فدراسیون ووشوی این کشور است و همچنین رئیس مالزی برای نخستین بار به عنوان عضو هیات رئیسه انتخاب شدند.ضمن اینکه «چن» از ماکائو نیز دبیر کل باقی ماند. ریاست فدراسیون آسیایی این رشته نیز برعهده «فوک» از هنگ کنگ است.

این انتخاب ها باید در جریان بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به  تصویب نهایی کنگره آسیایی ووشو برسد. به طور معمول کنگره تمامی انتخابات را تایید می کند.

میزبانی برونئی برای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در سال ۲۰۱۹  و دهلی نو برای رقابت های بزرگسالان قاره کهن در سال ۲۰۲۰ از دیگر مصوبات این جلسه بود. 

کد خبر 4312064

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون ووشو مهدی علی نژاد ووشو تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران کشتی آزاد جام جهانی 2018 روسیه کارلوس کی روش لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تکواندو اردوی تدارکاتی تیم ملی والیبال ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید یاسر موسوی ظهر دوشنبه با اعلام این خبر گفت: مسابقات انتخابی ووشو آقایان استان در رده سنی جوانان در دو بخش ساندا و تالو به میزبانی خانه ووشو برگزار شد.

وی افزود: در بخش ساندا فراشبند اول به مقام قهرمانی دست یافت و شهرستان‌های جویم و کوار حائز مقام‌های دوم و سوم شدند.

رئیس هیأت ووشو فارس اظهار داشت: اما در مجموع ساندا و تالو تیم شیراز الف قهرمان شد و تیم لامرد به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم شیراز ب نیز بر سکوی سوم ایستاد.

موسوی بیان داشت: نفرات برتر این رقابت‌ها پس از برگزاری دو مرحله مسابقات درون اردویی با توجه به سهمیه استان‌ها اواخر خرداد ماه سال جاری به مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو اعزام خواهند شد.

رئیس هیأت ووشو فارس ادامه داد: در اتمام مسابقات از سید رضا سجادیان، افشین کشاورز، محمد مهدی علوی ۳ داور نمونه استان فارس و عبدالعزیز مظفری، بهرام مرادی و حبیب جابری ۳ مربی برتر فارس با اهدا تندیس و لوح سپاس تقدیر شد.

کد خبر 6098250

دیگر خبرها

  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • دانشگاه تبریز در رتبه‌بندی آسیایی تایمز در جایگاه ۱۲۱ دانشگاه‌های آسیا قرار گرفت
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای