Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@02:16:46 GMT

آیا رئیس جمهور، استاندار را احضار کرده است

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۳۵۳۸

آیا رئیس جمهور، استاندار را احضار کرده است

روزنامه محلی «زاهدان» روز شنبه/12 خرداد 97 مطلبی با عنوان «آیا رییس جمهور، استاندار را احضار کرده است؟» منتشر کرده است.

دراین مطلب آمده است: در شنیده ها داشتیم که دکتر حسن روحانی ریاست جمهوری استاندار سیستان و بلوچستان را به تهران احضار کرده است. اگرچه این شنیده ها در فضاهای امروز جامعه همیشه قابل اعتماد نیست اما فقدان اطلاع رسانی مناسب از سوی استانداری و سکوت رسانه ای حاکم بر روابط استاندار با خارج از استانداری به تقویت این شنیده ها در فضای واقعی منجر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اگرچه عملکرد ضعیف سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان از همان بدو ورود و به ویژه در جریان سفر رییس جمهوری به استان مورد انتقاد بود و حتی از قول یکی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نقل قول شد که ایشان به وزیر کشور از ضعف مدیریت عالی استان گلایه کرده اند و وزیر هم این ضعف را تایید کرده و گفته است که من هم می دانم، رییس جمهور هم می داند، تازه منصوب کرده ایم چه کنیم؟ آنچه بیشتر به قوت گرفتن این احضار دامن زد سخنان دکتر امینی فرد خطاب به رییس جمهور بود که از ایشان درخواست نمود تا مدیریت عالیه ی استان را از انفعال خارج نماید.
در فضای عمومی هم در هفته ی گذشته انجمن اسلامی معلمان استان از ضعف مدیریت عالی استان انتقاد کرده بود و فعالان و گروه های اصلاح طلب هم روز به روز به جمع منتقدان استاندار اضافه می شوند.
در این میان برخی اکتیو شدن بیشتر استاندار را مطالبه می کنند و برخی معتقدند که اساسا ایشان نمی تواند مشکلات استان را برطرف نموده در جهت توسعه و پیشرفت استان گام بردارد و بهتر است که این مسئولیت را به دیگری واگذار نماید.
8006

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي رسانه روزنامه محلي زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، رییس جمهور اوکراین بار دیگر خواستار تحویل تسلیحات نظامی بیشتر برای نبرد با روسیه شد.

«ولودیمیر زلنسکی» رییس جمهور اوکراین روز شنبه اعلام کرد که این کشور برای دفاع هوایی به دریافت تسلیحات فوری نیاز دارد.

رییس جمهور اوکراین، پس از حمله اخیر روسیه به بخش انرژی اوکراین، گفت که اوکراین برای محافظت از شهرهای خود و تسلط بر خط مقدم به مقادیر کافی دفاع هوایی و سایر تسلیحات نیاز دارد.

زلنسکی تاکید کرد که هر کسی که به اوکراین کمک کند تا در برابر ترور روسیه بایسد، مدافع واقعی زندگی است.

قانون گذاران مجلس نمایندگان آمریکا شنبه گذشته با وجود اختلافات در تأمین کمک مالی با غلبه بر مخالفان، یک بسته قانونی کمک ۸۷ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین و رژیم صهیونیستی را در جریان یک رأی گیری گسترده دو حزبی ارائه کرد.

بر پایه این گزارش، المیادین گزارش داد که نمایندگان کنگره آمریکا با اکثریت آرا لایحه کمک ۶۰.۸۴ میلیارد دلاری واشنگتن به کی‌یف را تصویب کردند.

کد خبر 6090232

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • سخنرانی رییس‌جمهور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی آغاز شد
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد