Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی منطقه تهران، مهدی کریمیان مقدم ، رئیس واحد مکانیک از تعمیر اساسی تراپ رسید چالوس خبر داد و گفت: تعمیر اساسی چک ولو 10 اینچ با کلاس 150 و بال ولو 8 اینچ 1500 خروجی پمپ شماره 3 ری – ساری و ارسال 23 عدد پیگ و لوله پاک کن نیز اخیراً انجام شده است.

او همچنین افزود: هم اینک ساخت مکانیکال سیل بوستر پمپ ری – کن نیز در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمیان مقدم تعویض روغن و شستشوی محفظه الکتروموتور مخزن زیرزمینی، روانکاری ولو دستی انشعابی مسیر بنزین سوپر ، رفع نشتی مواد از ولو هدر بنزین و گریسکاری ، رفع نشتی از ولو بنزین یورو ، باز و بسته نمودن کوپلینگ ها ، رفع نشتی ها ، رفع اشکالات از پمپ ها ، ولوها ، لاین ها ، جابه جائی پمپ بوسترها ، تعویض اتصالات، لوله کشی ( درین تراپ به مخزن زیرزمینی )، نصب گیربکس، تراپ، بازدید از مسیر درین پمپ ها و باز نمودن گرفتگی ها را از جمله مواردی ذکر کرد که دست اندرکاران واحد مکانیک در تأسیسات و تلمبه خانه ها اجرائی نموده اند.

او در پایان به نصب گیربکس فنس ولو ورودی پس از تعمیرات اساسی و تعویض برخی قطعات در تأسیسات مغانک اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: هم اکنون طرح های اجرائی فوق الذکر آماده بهره برداری است.

402

خطوط لوله نفت منطقه تهران تعمیرات اساسی ساخت مکانیکال مخزن مسیر بنزین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: خطوط لوله نفت منطقه تهران تعمیرات اساسی مخزن مسیر بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشکارسازی المان‌های ترافیکی در بزرگراه‌های منطقه ۱۹

طرح آشکارسازی المان‌های بزرگراهی منطقه ۱۹ به منظور افزایش ایمنی این شریان‌ها و کاهش تصادفات اجرا شد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه بیان کرد: اجرای طرح آشکارسازی، علائم و المان‌های ترافیکی با رنگ آمیزی موجب جلب توجه رانندگان به هشدار‌ها و افزایش ایمنی در رانندگی می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: به همین منظور بیش از ۱۵۰ متر مربع نیوجرسی در مسیر شرقی و غربی بین باند تندرو و کندرو بزرگراه آزادگان مقابل میدان مرکزی میوه و تره بار با رنگ زرد و مشکی آشکار سازی شد.
اخگر پور در خصوص عملیات خط کشی معابر به اجرای ۲۱۰ متر طول خط کشی سرعتکاه و خطوط کاهنده در غرب به شرق کندرو بزرگراه آزادگان ورودی شهرک مرتضی گرد، ۷۵ متر بلوک عابر پیاده و ۲۵۰ متر خط کشی اطراف سکو‌ها و ۲۰ عدد خطوط نوشتاری و فلش در پایانه جدید الاحداث بهشت در ناحیه یک برای بهره مندی از این فضا و تردد ایمن شهروندان اشاره کرد.
سرپرست شهرداری منطقه از مرمت و تعمیر ۱۲۰ شاخه گاردریل در بزرگراه‌های شهید هاشمی، شهید کاظمی، شهید تندگویان و آزادگان طی یک ماه اخیر خبر داد.

دیگر خبرها

  • تسریع توسعه فیبر نوری در تهران/ بسته‌ فیبر رایگان و مودم اقساط ارائه خواهدشد
  • آشکارسازی المان‌های ترافیکی در بزرگراه‌های منطقه ۱۹
  • رفع مشکل خطوط انتقال آب و برق فرودگاه شهدای جیرفت
  • رفع نشتی مخزن هوائی روستای گلمرز شهرستان ارومیه
  • تعویض محل استقرار زنان و مردان در اتوبوس‌های تندروی تهران | علت این تصمیم چیست؟
  • قطار ملی ساخت ایران به زودی وارد خطوط مترو می شود
  • قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران