Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@02:31:49 GMT

اجرای پروژه های اولویت دار در دستور کار قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۴۲۳۴

اجرای پروژه های اولویت دار در دستور کار قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، ایوب درویشی روز شنبه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: کارخانه سیمان ایلام در مدت حدود ۲۰ سالی که از آغاز فعالیت آن می گذرد تا سال ۹۴ روند خوبی را پشت سر گذاشت و توانست در زمینه صادرات و مرغوبیت محصول حتی در عرصه جهانی نیز صاحب حرف باشد.

وی تاکید کرد: محور فعالیت کارخانه سیمان ایلام نیز با هدف بازار کشور عراق بود و با توجه به اینکه مقامات این کشور از سال ۹۴ محدودیت هایی را برای صادرات سیمان به این کشور در نظر گرفتند با مشکلات عدیده ای روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار ایلام با اشاره به اینکه حدود ۸۰۰ نفر در این مجوعه فعالیت می کنند گفت: با محدودیت صادرات به عراق حدود ۸۰ درصد بازار این مجموعه دچار اختلال جدی شده است.

درویشی اضافه کرد: بخشی از مشکلات کارخانه سیمان ایلام با وصول بدهی ها برطرف می شود ، ولی اگر این شرکت سرمایه خود را افزایش ندهد و از بورس حذف شود با مشکلاتی مواجه می شود.

وی از مدیران جدید کارخانه سیمان ایلام خواست برنامه میان مدت و دراز مدت خود را برای سوددهی ارائه کنند و اجازه ندهند این واحد بزرگ که نماد صنعت استان است، با مشکل مواجه شود.

کد خبر 4312149

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام واحد های تولیدی بوشهر ماه مبارك رمضان سوم خرداد فتح خرمشهر گرگان شهرکرد یاسوج شیراز مشهد خرم آباد مراسم گلریزان بیرجند خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد

استاندار اردبیل با اشاره به مصوبات سفرهای شهرستانی به خلخال گفت: دستگاه‌های مربوطه بر اساس زمانبندی نسبت به پیگیری و اجرای پروژه‌ها اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست بررسی مسائل و پروژه‌های شاخص شهرستان خلخال اظهار کرد: مدیران باید تا سفر بعدی به شهرستان خلخال پروژه‌های مصوب دورهای گذشته سفر شهرستانی را بر اساس زمان‌بندی اجرا و گزارش آن را ارائه کنند.

وی با اشاره به برخی نیازهای ضروری خلخال از جمله احداث مدرسه، افزود: کارشناسی دقیق مکان و نیازسنجی تعداد کلاس و شروع عملیات اجرایی ضروری است.

استاندار اردبیل ادامه داد: اجرای اردوگاه دانش‌آموزی در خلخال نیز از جمله موضوعات مورد نیاز دانش‌آموزان بوده و لازم است جزو مصوبات سفر بعدی به این شهرستان باشد.

عاملی با اشاره به نیازمندی‌های خلخال از جمله جاده کلور - درام، آب هشتجین و کلور، شبکه فاضلاب کلور، سدهای معیشتی شهرستان و اردوگاه ازناو - خلخال تصریح کرد: مدیران برای آغاز اجرای این پروژه‌ها و یا جلوگیری از غیرفعال شدن اجرا، پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

گفتنی است، در این نشست موضوعات دیگری همچون مشکلات مربوط به معدن و موضوعات مرتبط با دستگاه‌های کشاورزی، راهداری و آموزش‌وپرورش نیز مطرح و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات و تسهیل امور اتخاذ شد.

کد خبر 747902

دیگر خبرها

  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • فعالیت ۱۰ هزار نفر در طرح‌های صنعتی ایلام
  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده
  • گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد
  • پرونده قضایی ۸ مهر زاهدان در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • پرونده قضائی «هشت مهر» در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • مسعود پزشکیان: امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ بدسلیقگی‌‌ها در اجرای برخی سیاست‌ها از تمامیت‌خواهی یک عده خاص نشات می‌گیرد/ با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ی عکس خواهد داد
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه آبی سریلانکا توسط ایران/توسعه صادرات فنی و مهندسی در دستورکار