Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اصغر زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت هزار و ۱۰۶ تن خوراک طیور به ارزش چهار میلیون دلار از استان به افغانستان صادر شده است.

وی از افزایش صادرت خوراک طیور نسبت به دو ماهه مشابه سال گذشته خبر داد و افزود:  در مدت مشابه سال گذشته قریب به هفت هزار و ۵۱۰ تن به افغانستان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغر زاده با اشاره به صادرات مرغ منجمد به افغانستان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۰ تن مرغ منجمد به ارزش ۱۵۰ هزار دلار به این کشور صادر شده است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی بیان کرد: قبل از صادرات مرغ منجمد به افغانستان، نمونه‌گیری و آزمایش‌های لازم انجام‌شده و سپس اجازه صادرات داده می‌شود.

وی اظهار کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۷۵۱ تن تخم‌مرغ به استان‌های هم‌جوار صادرشده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته‌ایم.

اصغر زاده از صادرات یک میلیون جوجه یک روزه به استان‌های هم‌جوار خبر داد و گفت: همچنین هزار و ۲۰۴ تن گوشت قرمز صادر شده است.

بنا به گفته مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی، این اقلام به استان‌ها سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی صادر شده است.

کد خبر 4312118

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی صادرات کالا محمد اصغرزاده بوشهر ماه مبارك رمضان سوم خرداد فتح خرمشهر گرگان شهرکرد یاسوج شیراز مشهد خرم آباد مراسم گلریزان بیرجند خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران

بابک مؤمنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات ۱۲۵ هزار و ۷۰۰ تن مرکبات و کیوی از مبدأ استان خبر داد و گفت: امسال ۷۶ هزار و ۵۷۷ تن پرتقال در قالب ۳ هزار و ۶۳۴ محموله و ۲۵ هزار و ۱۲۱ تن نارنگی در قالب هزار و ۳۱۹ محموله از مبدأ مازندران صادر شد.

او با بیان اینکه در مجموع ۱۰۱ هزار و ۷۰۰ تن مرکبات در قالب ۴ هزار و ۹۵۳ محموله از استان صادرات داشتیم، افزود: ۲۴ هزار و ۲۰ تن کیوی نیز در قالب یک هزار و ۵۵ محموله صادرات انجام شد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات ۱۰ هزار و ۲۵۶ تن کیوی با ۴۲۵ محموله طی سال گذشته از مازندران به کشور هند خبر داد.

مؤمنی با اشاره به اینکه سال قبل ۴۸ هزار و ۹۱۲ تن با ۲ هزار و ۴۵۱ محموله پرتقال از استان مازتدران صادرات انجام شد، ادامه داد: در این مدت ۱۳ هزار و ۲۸۷ تن نارنگی با ۷۳۵ محموله صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • صادرات بیش از ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران
  • ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور
  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری