Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@10:16:34 GMT

محدوده غار علیصدر همدان مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۴۵۹۹

محدوده غار علیصدر همدان مشخص می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفی خانی پیش از ظهر شنبه در جلسه کارگروه غارشناسی استان همدان گفت: حدود ۱۰۸ هکتار به صورت تقریبی از سوی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به عنوان محدوده غار علیصدر مشخص شده که هنوز محدوده اصلی تلقی نمی شود.

صفی خانی ادامه داد: در راستای حفاظت و بهره برداری از غار علیصدر با لحاظ ملاحظات قانونی، باید محدوده و عرصه و حریم نهایی مشخص شده و در کارگروه غارشناسی استان مطرح و تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مشاوری به این منظور مشخص شده که مطالعاتی در خصوص عرصه و حریم غار علیصدر انجام داده و در جلسه آتی کارگروه غارشناسی از نتایج مطالعات خود دفاع خواهد کرد.

وی تاکید کرد: موارد اشکالات قانونی موجود در خصوص عرصه و حریم غار علیصدر به دستگاه های مربوطه ارجاع شده است و اجرای قوانین و مقررات باید در راستای حفاظت از غار و جلوگیری از آسیب به حرفه های زیر زمینی صورت گیرد.

صفی خانی گفت: استان همدان دارای ۲۵ غار در شهرستان های همدان، فامنین، کبودراهنگ، نهاوند و ملایر است.

کد خبر 4312166

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل محیط زیست همدان علی صدر بوشهر ماه مبارك رمضان سوم خرداد فتح خرمشهر گرگان شهرکرد یاسوج شیراز مشهد خرم آباد مراسم گلریزان بیرجند خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۴۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریم عمارت خسروآباد سنندج بازنگری شود

 مدیرکل ثبت آثار و حفظ و احیای میراث‌معنوی و طبیعی کشور ضمن بازدید از محدوده عمارت خسروآباد سنندج اظهار کرد: اجرای ضوابط اختصاصی حریم بنا‌های تاریخی یکی از نکات حائز اهمیت در حفظ و نگهداری بافت‌های تاریخی است.

علیرضا ایزدی با اشاره به لزوم همکاری دستگاه‌های مربوطه به‌ویژه شهرداری سنندج در خصوص بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج عنوان کرد: امیدواریم با اعمال اصلاحات و بازنگری، عرصه و حریم قانونی آثار حفظ شود.

عمارت قاجاری خسروآباد در سنندج که با شماره ۱۴۹۱ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده بنایی واجد ارزش‌های معمارانه است که به دلیل باغ و بنا در کنار هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • فیلم| نمونه ای از حفظ حریم‌ خصوصی هنگام عبور قطار از مناطق مسکونی
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • حریم عمارت خسروآباد سنندج بازنگری شود
  • اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور
  • دلیل قطع درختان در محدوده باغ‌موزه قصر مشخص شد
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان