Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- مدیرکل بازرسی، عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی از برگزاری همایش بازرسی و ارتقای سلامت اداری در استان خبر داد و گفت: این همایش چهار روزه، تیرماه در بجنورد برگزار می شود.

مهدی کرامتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، هدف از این همایش را تقویت اهتمام و باور مشترک در ارتقای کارآمدی و عملکرد دستگاه های اجرایی، کمک به شناسایی موانع سلامت اداری به لحاظ ساختاری و فرهنگی، شناسایی و اصلاح گلوگاه ها و فرآیندهای فساد خیز عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این همایش دستگاه های مختلف استان، تجربه های خود در زمینه سلامت اداری را به سایرین منتقل می کنند و این رویداد فرصتی است تا دانش نظری در حوزه سلامت اداری و مقابله با فساد توسعه یابد.
وی تصریح کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی در گروه های مختلف مالی، نظارتی و اداری از برنامه های جانبی این همایش چهار روزه است.
مدیرکل بازرسی، عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این همایش 23 تیرماه آغاز به کار می کند و 26 همان ماه به کار خود پایان می دهد.
7185/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سلامت اداري همايش خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود

سیدمحمد پاکمهر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت بیمارستان مادر و کودک کلنگ‌زنی خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کلنگ این بیمارستان در روز شنبه با حضور معاون وزیر بهداشت به زمین خواهد خورد.

وی در ادامه افزود: بابت تأخیر پیش آمده در آغاز احداث این بیمارستان از آحاد مردم جامعه عذرخواهی می‌کنیم.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی محل احداث این بیمارستان را در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد عنوان کرد.

کد خبر 6087076

دیگر خبرها

  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد