Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@20:17:25 GMT

21 هکتار از اراضی کرمان از چنگال متصرفان آزاد شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۴۸۰۸

21 هکتار از اراضی کرمان از چنگال متصرفان آزاد شد

کرمان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان گفت: 21 هکتار از اراضی حاشیه شهر کرمان در راستای اجرای طرح ویژه و مشترک مبارزه با زمین خواری و حاشیه نشینی از متجاوزان اراضی دولتی بازپس گیری شد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان دادخدا سالاری افزود: 79 عملیات مشترک در مجموع توسط ماموران انتظامی و عوامل شهرداری کرمان انجام و 21 هکتار از اراضی در این عملیات باز پس گیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این عملیات در راستای مبارزه با حاشیه نشینی و تعرض به اراضی دولتی و عمومی طی 2 ماهه اخیر و با همکاری ماموران انتظامی شهرستان کرمان و هماهنگی شهرداری های مناطق چهارگانه کرمان انجام شده است.
دادستان عمومی و انقلاب کرمان اظهار داشت: با رصد و عملیات شبانه روزی 21 هکتار از اراضی دولتی و عمومی شهر کرمان را که توسط زمین خواران بصورت شبانه محصور و در آن احداث بنا شده بود از دست متصرفین غیرقانونی آزاد، بناهای غیرمجاز قلع و قمع و اراضی به حالت سابق اعاده شد و در اختیار دولت قرار گرفت.
وی افزود: با عنایت به عزم دستگاه قضایی در برخورد با زمین خواران و حاشیه سازان شهرها با عوامل متخلف با قاطعیت و جدیت برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت و از تلاش های پلیس و عوامل شهرداری در این راستا تقدیر به عمل می آید.
3029/7437

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي زمين خواري دادستان كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی خرید ۳۷۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ تابانی با اعلام این که ۱۷ سیلوی بخش خصوصی و ۲۳ مرکز مباشر تعاون روستایی آماده خرید گندم از کشاورزان استان است، اظهار کرد: پیش بینی می‌شود، ۳۷۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شود.
وی افزود: کشاورزان در برداشت گندم عجله نکنند و این کار را با مشورت کارشناسان جهاد کشاورزی انجام دهند.
معاون اداره کل غله استان تشریح کرد: در سال زراعی جاری ۶۵ هزار هکتار از اراضی آبی و ۹۵ هزار هکتار اراضی دیم استان به کشت محصول گندم اختصاص یافته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاکسازی ۱۴۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی لرستان در برابر بیماری قارچی زنگ زرد
  • پیش بینی خرید ۳۷۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۱۳ هزار هکتار از اراضی دولتی در البرز
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • با عوامل خسارت‌زای گندم و جو در مازندران مبارزه شد
  • مبارزه با عوامل خسارتزا در ۱۰۵ هزار هکتار مزارع گندم و جو مازندران
  • سفر میلیونی گردشگران و ترافیک سنگین یک ماهه در آسمان، زمین و دریای قشم
  • رفع تصرف بیش از ۵۶ هکتار از اراضی ملی استان اصفهان
  • تملک ۲۰ باغ و تبدیل آنها به بوستان عمومی | ۴۵ هکتار از اراضی جنب مصلی در حال آماده‌سازی برای ایجاد یک چهارباغ است
  • صدور سند برای ۲۲۶ هکتار زمین کشاورزی تنکابن