Web Analytics Made Easy - Statcounter

درگیری دو نوجوان ۱۲ و ۱۵ ساله در پاکدشت ورامین رنگ خون گرفت. آفتاب‌‌نیوز : در جریان درگیری دو نوجوان 15 و 12 ساله پاکدشتی، پسربچه 15 ساله با استفاده از چاقو ضربه‌ای به گردن کودک 12 ساله زد که باعث جراحت شدید وی شد.
بر اساس این گزارش، در درگیری این دو نوجوان که به زد و خورد و نزاع فیزیکی انجامیده بود پسربچه 15 ساله با استفاده از چاقو، اقدام به ضربه زدن به کودک 12 ساله کرد که این درگیری با دخالت پلیس و دستگیری پسر 15 ساله و انتقال کودک 12 ساله به بیمارستان خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ قباد خنجری در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به این درگیری که چند روز پیش در شهرستان پاکدشت به وقوع پیوسته بود گفت:‌ خوشبختانه در جریان درگیری این دو نوجوان، همکاران ما سریعاً وارد عمل شده و پسربچه 12 ساله را با انتقال به مرکز درمانی از مرگ حتمی نجات دادند به طوریکه به گفته مسئولان این مرکز، در صورتیکه این کودک دقایقی دیرتر به مرکز درمانی می‌رسید امکان مرگ وی متصور بود.
رئیس پلیس پاکدشت با اشاره به جزئیات درگیری این دو نوجوان افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که این دو از قبل با یکدیگر مشکل شخصی داشته‌اند و در روز حادثه، پسربچه 15 ساله در حین درگیری، اقدام به کشیدن چاقو کرده و به دنبال آن چاقو به صورت ناخواسته به بدن کودک 12 ساله برخورد می‌کند.
ایسنا  کد خبر: ۵۲۶۸۱۳ تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

منبع: آفتاب

کلیدواژه: چاقو کشی پاکدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یکی دیگر از مجروحان حادثه تروریستی کرمان

محمدمهدی ایرانمنش نوجوان ۱۳ ساله از مجروحان حادثه تروریستی کرمان به خیل شهدا پیوست.

به گزارش مشرق، محمدمهدی ایرانمنش از مجروحان حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان که در بیمارستان بستری بود، به شهادت رسید.

وی ۱۳ ساله بود و تا به امروز شرایط سختی را سپری کرده بود.

پدر این نوجوان نیز در این جنایت تروریستی به شهادت رسیده بود.

دیگر خبرها

  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • چاقوکشی مرگبار مرد جوان با ۲ موتورسوار محله مجیدیه
  • عروس فراری، پدرشوهر را ویلچرنشین کرد
  • قتل نو عروس ۱۸ ساله با ۲۰ ضربه چاقو
  • شهادت یکی دیگر از مجروحان حادثه تروریستی کرمان
  • روایت‌های عجیب از قتل پسر ۱۷ساله در تهران
  • روایت دوگانه از قتل پسر ۱۷ ساله