Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:49:57 GMT

تمدید مهلت ثبت نام دوره های کاردانی فنی و حرفه ای

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۶۱۱۰

تمدید مهلت ثبت نام دوره های کاردانی فنی و حرفه ای

تهران- ایرنا-مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش گفت:مهلت ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره های کاردانی به کارشناسی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای تا ساعت 24 روز یکشنبه 20 خرداد تمدید شد.

دکتر حسین توکلی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: مهلت ثبت نام برای شرکت در این دوره ها تا ساعت 24 امروز (12 خرداد) بود که برای فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبان که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند تا هفته آینده تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پذیرش این داوطلبان طبق آیین نامه بر اساس سوابق تحصیلی و معدل دیپلم صورت می گیرد و آنها در آزمونی شرکت نمی کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش با توصیه به علاقمندان برای ثبت نام در این آزمون افزود: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام برای شرکت در دوره جدید پذیرش کاردانی به کارشناسی دانشگا فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال 97 حداکثر تا ساعت 24 روز یکشنبه اقدام کنند.
به گفته وی تا ساعت 12 امروز تعداد 20 هزار و 773 نفر در این دوره ها ثبت نام کرده اند.

***انتخاب رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته
دکتر توکلی همچنین با اشاره به آغاز انتخاب رشته پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی به کارشناسی ارشد ناپیوسته از ساعت 20 امشب نیز گفت: از مجموع 575 هزار و 6 نفر داوطلب حاضر در جلسه آزمون تعداد 573 هزار و 949 نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و فقط هزار و 57 نفر مجاز به انتخاب رشته نبوده اند.
وی افزود: لذا داوطلبان باید با توجه به مندرجات کارنامه و اینکه در چه دوره هایی مجاز به انتخاب رشته هستند نسبت به انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل تحصیلی از کد رشته امتحانی مجاز یا کد رشته های امتحانی مجاز اقدام و کد رشته محل های انتخابی را به ترتیب اولویت انتخاب کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش خاطرنشان کرد: داوطلبان ابتدا انتخاب های خود را در فرم پیش ثبت نام وارد و پس از کنترل های لازم و اطمینان از صحت آنها کد رشته محل های انتخابی را از ساعت 20 امشب با مراجعه به سایت سازمان سنجش در فرم انتخاب رشته اینترنی ثبت کنند.
وی همچنین زمان پایان انتخاب رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته را ساعت 24 روز شنبه 19 خرداد 97 اعلام کرد.
علمی**9157**1440

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي سازمان سنجش و آموزش كشور آزمون كارداني به كارشناسي فني و حرفه اي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۶۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری

مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه پایان می یابد.

به گزارش ایسنا، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا پایان امروز شنبه ۸ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

بر این اساس داوطلبان ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند؛ ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

داوطلبان به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد