Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@21:45:50 GMT

برپایی چادر رمضان در روسیه+عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۶۴۷۳

برپایی چادر رمضان در روسیه+عکس

رایزنی فرهنگی ایران در روسیه در خبری به ایکنا اعلام کرد: در مراسم افتتاحیه این چادر بسیاری از مسلمانان و همچنین نمایندگان ارگان‌های دولتی، فعالان اجتماعی و مذهبی حضور یافتند.

در این مراسم شیخ «راویل عین‌الدین»، رئیس اداره دینی مسلمانان فدراسیون روسیه از مسئولان دولتی که در برگزاری چادر رمضان و فراهم‌کردن شرایط لازم برای برگزاری این مراسم بزرگ همکاری کرده بودند، قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین درباره ماه رمضان و فواید آن سخنرانی کرد و گفت: جامعه اسلامی باید در این ماه که ماه بخشش گناهان است به پرورش روحی و دینی خود بپردازد.

بنا بر این گزارش، چادر رمضان تا پایان ماه رمضان در روسیه بر پا خواهد بود و این مراسم معنوی هر شب به منطقه یا سازمان خاصی اختصاص می‌یابد و گروه‌های حاضر در آن به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی می‌پردازند.

در این مراسم یک ماهه برگزار‌کنندگان برنامه‌های مختلفی در راستای معرفی اصول حقیقی اسلام، سنن و اصول فرهنگی مذهبی اجرا می‌کنند و نمایندگان دیگر کشورهای اسلامی از جمله ایران نیز در برگزاری آن همکاری دارند.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن بین الملل ایکنا روسیه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان مهرزاد در جلسه بررسی برنامه‌ها و توسعه زیرساخت‌های گردشگری هورامان با اشاره به لزوم اجرای ضوابط اعلام شده از سوی سازمان یونسکو اظهار داشت: باید در این راستا کمترین تغییرات را در منطقه هورامان به لحاظ بافت فرهنگی تاریخی، آداب و رسوم، معماری و طبیعت بکر و دست نخورده این منطقه داشته باشیم
وی با بیان اینکه مراسم پیرشالیار و مراسم کومسای سال گذشته ثبت جهانی شد از برگزاری مراسم فرهنگی تاریخی کومسای در اواسط اردیبهشت ماه در منطقه اورامان خبر داد
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین از برگزاری جشنواره سماق در روستای ژان از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد خبر داد و گفت: این مراسم امسال در این روستای تاریخی و جهانی با حضور گردشگران داخلی و میهمانان خارجی برگزار می‌شود

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران
  • ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران + فیلم
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام