Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، رضا زینی‌وند مقدم، مدیرکل اموزش و پرورش لرستان جمعه، یازدهم خرداد در دیدار با شهید زنده لرستانی سیدنورخدا موسوی از صبر و ایثارکبری حافظی، همسر فرهنگی این شهید زنده لرستانی تجلیل کرد و گفت: همه مردم به‌ویژه جامعه بزرگ فرهنگیان قدردان زحمات شما هستیم و وظیفه داریم که به‌عنوان خدمتگزاران مردم در آموزش و پرورش، سرکشی از خانواده ایثارگران را داشته و هر کاری که لازم است را با کمال افتخار انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که مسئولیت و خدمت در آموزش و پرورش به دلیل رسالت آن بسیار خطیر و سنگین است، افزود: شما با پرستاری از این جانباز سرافراز، آبرو و جایگاه والایی نزد خدا دارید و انتظار داریم ما را در این مسیر متعالی که همان تعلیم و تربیت فرزندان کشور است، دعا کنید.
زینی‌وند اضافه کرد: همه ما بایستی از اخلاق، منش و انتخاب سید نورخدا موسوی درس بگیریم چراکه ایشان آگاهانه در مسیر عزت ایران اسلامی گام برداشته‌اند، مسیری که امنیت و آسایش امروز ما مدیون ایثارگری وی و هم‌رزمانش است.
در ادامه این دیدار، کبری حافظی، همسر شهید زنده لرستانی نیمی از سهم پرستاری از سید نورخدا موسوی را به‌دلیل همکاری خوب آموزش و پرورش دانست و گفت: افتخار می‌کنم که شاگرد مکتب امام حسین(ع) هستم و انشاله که بتوانم هم مسیر با اسوه صبر و مقاومت حضرت زینب‌کبری(س) از سید نورخدا پرستاری نمایم.
در پایان این دیدار مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اهدا لوح از ایثار و فداکاری خانم حافظی و فرزندان وی تقدیر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان اجتماعی دیدار مدیرکل آموزش پرورش شهید زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید معلم در وزارت آموزش و پرورش تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» ساعت ۱۰:۳۰ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در وزارت آموزش و پرورش با حضور رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین پورثانی معاون پرورشی و فرهنگی، اعضای شورای معاونان، مدیران و کارکنان آموزش و پرورش و عموم مردم برگزار شد.

آغاز تشییع پیکر پاک شهید از میدان فردوسی بود و سپس مراسم مداحی، روضه‌خوانی و وداع با پیکر شهید در نمازخانه وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

حجت‌الله یوسفیه از شهدای ۸ سال دفاع مقدس است که در سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۹ در منطقه سلیمانیه عراق به درجه رفیع شهادت رسیده بود و اکنون بعد از ۳۹ سال تفحص شده و به وطن بازگشته است.

این شهید والامقام در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: «این خون شهداست که به انسان انسانیت، حرکت و تکامل می‌دهد».

کلثوم حبیبی از معلمان فرهنگی منطقه جوادآباد در رثای همکار شهید خود نوشت:

ماه از پشت ابر آمد
بکوبید بر طبل‌ها
بدمید بر صورها
و بخوانید به فریادها
که امروز برگشته
ولی نه فقط یک نام و یک پلاک
نه یک پیکر بی‌جان
نه یک حجت یوسف
که یک عالم و معلوم
که یک علم و معلم
برگشته به آغوش کلاسش
به من به تو
و به مایی که به یقین نمی‌توانیم بشماریم.
۳۹ سال روزها و ثانیه‌های تلخ انتظار را....

شهید «حجت‌الله یوسفیه» پس از تشییع، در گلزار شهدای شهرستان ورامین به خاک سپرده خواهد شد.

خبرگزاری مهر ضمن سپاس از خداوند متعال بابت بازگشت پیکر شهید معلم و گرامی داشت یاد و نام شهید یوسفیه، برای خانواده این شهید عزیز آرزوی سلامتی و طول عمر دارد.

کد خبر 6097035 علی قدمی

دیگر خبرها

  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با خانواده های معزز شهدای فرهنگی
  • معلم، عنصری تاثیرگذار در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان است
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • پیکر شهید معلم در وزارت آموزش و پرورش تشییع شد
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • اجرای طرح شناسایی معلمان فداکار در اصفهان
  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است