Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا (س) در رابطه با وجود دلالی در خرید و فروش قبر گفت: حداکثر قیمت قبر در سیستم اداری سازمان بهشت زهرا ۱۵ میلیون تومان بیشتر نیست و قبر طبقه‌ای، بالای ۱۵ میلیون تومان تاکنون فروخته نشده است.
سعید خال در واکنش به قیمت‌های نجومی قبر در برخی سایت‌ها گفت: اگر شما بتوانید قبری با قیمت نجومی به من معرفی کنید، چهار برابر قیمت آن را به عنوان کادو به شما می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکید می‌کنم، اگر قبری را خارج از سیستم اداری من توانستید پیدا کنید که جابه‌جا شده، خودم تعهد کتبی می‌دهم؛ چهار برابر آن را به شما تقدیم می‌کنم.
خال تصریح کرد: از سال ۱۳۴۹ که آرامستان بهشت زهرا (س) تاسیس شد تا امروز سیستم اعطای قبر رایگان وجود داشته است و در سال ۹۶، ۲۲ هزار و ۳۰۰ قبر رایگان به شهروندان اهدا کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد و هر شهروندی که به این سازمان مراجعه کرده و درخواست قبر رایگان بدهد به او قبر تعلق می‌گیرد، گفت: سازمان به هر شهروندی که قبر رایگان بخواهد بدون اینکه سوالی بپرسد، قبر را می‌دهد، اما باید مبلغ ۲۰۰ هزار تومان برای خدمات پرداخت کند.
مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا (س) ادامه داد: تا به حال دیده نشده است، کسی به علت عدم تمکین مالی در بهشت زهرا دفن نشود.
وی در رابطه با دفن اتباع خارجی و اقلیت‌های مذهبی افزود: اتباع خارجی فقط در صورتی که مسلمان باشند، در بهشت زهرا دفن می‌شوند چراکه بهشت زهرا آرامستان مسلمین و به خصوص شیعیان است.
مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا (س) با اشاره به کمبود قبر در آرامستان بهشت زهرا افزود: با تدابیر جدید مدیریت شهری تا پنج سال آینده مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت و این امر از طریق تدابیر مدیریتی در داخل بهشت زهرا و همچنین زمین‌های خودِ آرامستان حل خواهد شد. البته به زودی ساخت آرامستان آینده شهر تهران آغاز می‌شود البته هنوز مکان آن مشخص نشده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خرید و فروش بهشت زهرا زهرا مسلمان شیعیان شهر تهران بهشت زهرا خرید و فروش زمین زهرا شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، آیین بزرگداشت روز ملی خلیج فارس و تقدیر از برگزیدگان جشنواره کیش بهشت خانواده برگزار شد.

فاطمه حسینی از بندرعباس، مرتضی رحمتی از تهران و مهدی قنواتی از اهواز در بخش طراحی پوستر عناوین اول تا سوم بخش جوایز ملی را کسب کردند.

نگین استادی نیز جایزه بخش ویژه آزاد را کسب کرد و در بخش ویژه کیشوندی نیز عاطفه چراغ چشم دیپلم افتخار دریافت کرد.

هیات داوران در بخش فیلم ۱۰۰ ثانیه ای هیچ اثری را برای کسب رتبه نخست اعلام نکردند.

آیدا حافظی از تهران مقام دوم و سمیه محمدی از کیش و علی اشرف از تهران نیز مقام سوم مشترک را کسب کردند.

حسن جمشیدی از تهران در بخش ویژه آزاد و مهدی کشتکار نیز در بخش ویژه کیشوندی دیپلم افتخار را کسب کردند.

سید حسن حسینی از تهران، علی خوانین از شیراز و امیر عنایتی از تهران عناوین اول تا سوم بخش عکس را در حوزه جوایز ملی کسب کردند.

امین رحمانی از تاکستان در بخش ویژه آزاد و جابر غلامی نیز در بخش ویژه کیشوندی تندیس و دیپلم افتخار جشنواره را دریافت کردند.

امین رحمانی از تاکستان، وجیهه شکاری آذر و محمود خاکباز از کیش نیز در بخش عکس موبایلی دیپلم افتخار دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • مصیبت جدید مستاجران؛ قیمت نجومی کارتن موز!
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان