Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@08:14:53 GMT

سقوط یک هواپیمای آموزشی ارتش

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۷۰۰۴

سقوط یک هواپیمای آموزشی ارتش

خبرگزاری شبستان:یک فروند جنگنده F-۷ ظهر امروز در اطراف شهر حسن آباد جرقویه علیا استان اصفهان سقوط کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، یک فروند جنگنده F-7 ظهر امروز در اطراف شهر حسن آباد جرقویه علیا استان اصفهان سقوط کرد.

هر دو خلبان این هواپیما قبل از سقوط اجکت کرده و در سلامت بسر می‌برند.

پایان پیام/50.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن مجلس نمایشگاه قرآن کریم ماه رمضان مسجد اردبیل کانون های مساجد علی لاریجانی دولت بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم سقوط هواپیما اصفهان ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند

مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه با اشاره به فعالیت‌های این کمیته در آستانه برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران گفت: فضای مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه قرار گرفته است و نقشه‌ها و جانمایی ناشران حوزه‌های کودک و نوجوان، ناشران داخلی، ناشران خارجی، ناشران بین‌الملل نهایی شده و اجرای غرفه ناشران این حوزه‌ها اواخر این هفته شروع و تا اوایل هفته آینده تکمیل می‌شود.



وی با بیان اینکه غرفه‌سازی ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، عنوان کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در مصلی امام خمینی (ره) همچون غرفه‌های تبلیغات، غرفه‌های رفاهی و غرفه‌های اطلاع‌رسانی از سه شنبه (چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آغاز شده است.



تیموری افزود: ارتباط با نهاد‌ها و سازمان‌های همکار در برگزاری این رویداد برقرار شده و جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شده است. همچنین کمیته‌های تخصصی شکل گرفته تا در فرآیندی ضمن بازدید از محل برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی‌ها لازم برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پیش‌بینی کنند. بیش از ۷۰ سازمان و نهاد با نمایشگاه همکاری دارند.



سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • تقابل هوش مصنوعی و انسان در نبرد هوایی ارتش آمریکا!
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • اولین نبرد هوایی بین یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه
  • استراتژی جدید غرب برای تسهیل عملیات F-۱۶ در اوکراین
  • حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد
  • استراتژی جدید غرب برای تسهیل عملیات F-۱۶ در اوکراین/ سامانه پدافندی S-۴۰۰ روسیه در کریمه چگونه منهدم شد؟ +عکس و فیلم
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ | سقوط ادامه‌دار سکه و طلا
  • ۲۲۰ فروند هواپیمای تفریحی-آموزشی داریم