Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@21:18:13 GMT

رونمایی از لوگوی طرح خادم رسانه ای در قم

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۷۰۱۴

رونمایی از لوگوی طرح خادم رسانه ای در قم

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت الاسلام سید مهدی هاشمی زاده،مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران ، در حاشیه مراسم نشست صمیمی اصحاب رسانه در مسجد مقدس جمکران که به مناسبت هفدهم رمضان سالروز بنای مسجد مقدس جمکران به امر امام زمان (عج) برگزار شد، به رونمایی از لوگوی طرح «خادم رسانه‌ای» مسجد مقدس جمکران با حضور جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: مسجد مقدس جمکران از سال‌های گذشته تأمین منابع نیروی انسانی خود را در بخش‌های مختلف به صورت افتخاری انجام داده؛ یعنی افراد بخشی از زمان هفتگی یا ماهانه خودشان را بدون چشم داشت مادی در مسجد مقدس جمکران خدمت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با افزایش و توسعه نیازهای مسجد، خادم افتخاری در این مکان مقدس شکل تخصصی گرفت و افراد در شاخه‌های مختلف با توجه به تخصص خود سعی در ارائه خدمت به این مکان مقدس و عرض ارادت به امام زمان (عج) دارند.

وی ضمن دعوت از اهالی رسانه در بخش‌های مختلف برای پیوستن به این طرح و تقویت این حرکت معنوی، یادآورشد: علاقه مندان برای ثبت نام در این طرح می‌توانند با شماره تلفن 7253417 با پیش شمراه 025 تماس بگیرند و در فهرست خادمان آستان دوست قرار گیرند و با تخصص و دانش حرفه‌ای خود در مسیر نشر و ترویج معارف مهدوی گام برداند.

مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه خدمت خادمان افتخاری در بخش‌های مختلف همچون فنی و پزشکی از سابقه نسبتاً طولانی برخوردار است،عنوان کرد: یکی از نیازهای جدید و جدی مسجد در زمان حاضر ورود جدی به بحث رسانه است و از سال‌های گذشته افراد مختلف با تخصص‌های گوناگونی همچون خبرنگاری، عکاسی، فضای مجازی، کارگردانی و دیگر تخصص‌های مرتبط با بحث رسانه با این مکان مقدس همکاری داشتند.

هاشمی زاده اضافه کرد: از این رو روابط عمومی مسجد مقدس جمکران بر آن شد که فصل جدیدی برای این دسته از ارادتمندان به ساحت حضرت ولی عصر (عج) ایجاد کند و در این راستا طرح «خادم رسانه‌ای» مسجد مقدس جمکران تدوین و در هزار و شصت و ششمین سالروز بنای مسجد مقدس جمکران با حضور جمعی از اصحاب رسانه در حوزه‌های مختلف رونمایی شد.

انتهای پیام/ح

آغاز به کار طرح «خادم رسانه‌ای» مسجد مقدس جمکران با حضور اصحاب رسانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرویس فرهنگی مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۷۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید دیوارکشی‌های میان رشته‌های مختلف را برداریم

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این نشست محمدهادی همایون معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد در خصوص چرایی تشکیل این رویداد گفت: در دانشگاه، نظام اجرایی و دسته‌بندی داریم بطوریکه مدیران و کارمندان در سلسله مراتبی که قرار دارند با همدیگر ارتباط کاری دارند و نسبت به هم شناخت دارند در حالی که در نظام علمی اساتید همدیگر را نمی‌شناسند و خیلی نسبت به هم شناخت ندارند و برای این‌که این ارتباط‌ها و همفکری میان اساتید و هیئت‌علمی برقرار شود سعی کردیم تا این نشست را برگزار کنیم. باید گفت که گروه‌های رشته‌ای در دانشگاه آزاد در ۱۸ دسته‌بندی قرار می‌گیرند و با توجه به این حجم از گستردگی؛ هدایت و جمع‌بندی نسبت به موضوعات و مشکلات دانشگاه و رشته‌ها و همچنین شنیدن صحبت‌های اساتید کار سختی است که نیاز به برگزاری این چنین برنامه‌ها و شنیدن نقطه نظرات بیش‌ازپیش احساس می‌شود.

وی ادامه داد: برای این‌که نبض کاری و مسیر راه دانشکده‌ها را تعریف کنیم سعی کردیم تا بر اساس الگوی تمدن نوین اسلامی رهبری که به ۵ مرحله اشاره کردند بر آن اساس گام برداریم. در این مسیر سه مرحله را برای تحول علوم انسانی، اسلامی در پیش داریم که مرحله اول آن سازمان‌دهی است که بر اساس آن قرار است علوم انسانی را به عرصه رسانه و هنر متصل کنیم.

در نظام دانشی جدید در نظر داریم که با تخصیص دانشکده‌های جدید به واحد‌ها (به‌اصطلاح دانشکدگان) به سازمان‌دهی بهتری دست پیدا کنیم تا تعامل‌ها در سطح حداکثری خود قرار گیرند و دائم در حال سنجش مبانی تحول رشته وضعیت رشته‌ها هستیم تا بر اساس یک سیاست گذرای صحیح اقدام به تصمیم‌گیری کنیم. باید گفت که هنر و رسانه همه موجودیت ما را تقویت می‌کند و باید همه علوم را ذیل این رشته‌ها قرار دهیم.

وی خاطر نشان کرد: در صدد هستیم تا با پیوند هنر و رسانه یک معنای جدید را رقم بزنیم و در این مکان با حضور شما اساتید با تجربه تقاضا دارم تا اگر راهکار و پیشنهادی برای این پیوند میان هنر و رسانه با سایر رشته‌های علوم انسانی دارید حتماً بیان کنید. حتی می‌توان فراتر از آن به سراغ معنا و ارتباط‌هایی با رشته‌های مهندسی و پزشکی هم رفت.

همایون بیان کرد: بدون شک اگر به حلقه مفقوده ارتباطی میان گفتگو‌های علوم انسانی با بقیه علوم جدی‌تر نگاه شود می‌توان امیدوار بود که تأثیرگذاری بسزایی را میان سایر قالب علوم شاهد باشیم و به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. همان‌طور که زیست‌فناوری تمدن غرب، بدون مبانی علوم انسانی امکان‌پذیر نبود و با تلفیق آن در علوم انسانی در هم تنیدگی ایجاد شده است ما هم باید به سراغ اجرایی کردن این موضوع برویم چون امتحان خود را پس داده است و نشان داده که چقدر این ترکیب می‌تواند موفق ظاهر شود. باید همه ظرفیت‌ها را یکپارچه کنیم و دیوارکشی‌های میان رشته‌های مختلف را برداریم و با مدیریت صحیح وارد بحران‌ها نشویم.

گفتنی است در این نشست شریف‌زاده مدیر کارگروه کشوری، حمیده جعفری رئیس دانشکده هنر و معماری تهران جنوب، قیومی معاون اندیشکده مطالعات راهبردی دانشگاه آزاد، خانم شاه منصوری رئیس دانشکده ارتباطات، خانم مجیدی رئیس دانشکده بین‌الملل و جمعی دیگر از اساتید به ارائه پیشنهاد‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص مسائل مختلف پرداختند.

مطرح شدن ترسیم سند نقشه راه برای دانشکده و هماهنگ نبودن ضوابط خلق اثر هنری با معیارهای دانشگاه آزاد، احیای هنرهای سنتی و احترام به هنرمندان و فراهم کردن فرصت ارائه و تبلیغ آثار هنری آن‌ها از هر تریبون رسانه‌ای به مخاطب، رفع نواقص و قوانین مدون نشده در حوزه رسانه که به جرائم رسانه‌ای منجر شده، تعیین تکلیف رسانه در حوزه مدرنیته و دنیای تکنولوژی و ارتباط آن با شبکه‌های اجتماعی، فراهم شدن فرصتی برای استفاده کاربردی و عملیاتی از  تحقیقات و دستاوردهای اساتید و پژوهشگران و پایان‌نامه‌های دانشجوهای مقاطع دکتری، تعیین سازوکاری درست از رشته‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی و ارتباط آن با گفتمان اسلامی، مخالفت با ادغام دانشکده هنر و رسانه و ایجاد دانشکده‌ای با این عنوان، راه‌اندازی  پلاتو برای دانشجویان سینما در دانشگاه علوم تحقیقات از جمله موارد مورد بحث در این نشست بود که توسط اساتید و اعضای هیئت‌علمی با رئیس و معاون علوم انسانی دانشگاه آزاد مطرح شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • برگزاری رویدادی نوآورانه در صنایع خلاق/رونمایی از منشور مسئولت اجتماعی شرکت‌های خلاق
  • باید دیوارکشی‌های میان رشته‌های مختلف را برداریم
  • نیت خاص آیت‌الله امامی‌کاشانی در تشرف ۴۰ هفته‌ای به جمکران با پای پیاده!
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • لحظه عملیات استشهادی در قدس اشغالی از زوایای مختلف | اولین تصاویر از محل وقوع عملیات
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس
  • سپاه پاسداران مسئولیت سنگین و رسالت خطیری بر عهده دارد
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی از افتخارات سپاه است