Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کمک داور فوتبال ايران گفت:داوراني که هم رديف ما در جام‌جهاني حضور دارند تمام شرايط و امکانات برايشان فراهم است و با بهترين امکانات تمرين مي‌کنند تا با روحيه بالايي درجام‌جهاني قضاوت کنند.
به گزارش خبرگزاري فارس، رضا سخنران کمک‌داور ايراني حاضر در جام‌جهاني روسيه در خصوص حضور داوران ايراني در اين رقابت‌هاي بزرگ، اظهار داشت: خيلي خوشحالم به خاطر اينکه براي اولين بار است که يک تيم کامل از داوران ايراني به اين رقابت‌هاي بزرگ اعزام مي‌شوند، در گذشته تيم ملي نفرات کامل در اين رقابت‌ها حضور داشتند اما داوران ايراني به صورت تيم کامل در جام‌جهاني حضور نداشتند که اين واقعاً جاي خوشحالي دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاي خوشحالي دارد که به همراه تيم ملي فوتبال ايران يک تيم کامل از داوران ايراني هم در اين رقابت‌ها حضور دارند. من هم جزء کوچکي از اين تيم داوري هستم که به اين رقابت‌ها اعزام مي‌شوم اميدوارم بتوانيم به عنوان يک نماينده از ايران عملکرد خوبي داشته باشيم.
وي در ادامه گفت:‌ عملکرد داوري در گذشته بسيار خوب بوده است و روز به روز پيشرفت کرده است، ما در بسياري از مسابقات مهم در فينال حضور داشتيم و قضاوت کرديم، ما تلاش مي‌کنيم تا در اين رقابت‌ها قضاوت خوبي داشته باشيم. ان‌شاءالله شرايط خوبي براي داوران ايراني در جام جهاني روسيه رقم بخورد هميشه لطف خدا شامل حال ما بوده است اميدواريم با دعاي خير مردم بتوانيم نتيجه خوبي را به دست بياوريم.
وي در ادامه در خصوص اينکه چقدر مسئولين از شما حمايت کردند گفت: من از شهر خودم که مشهد است شروع مي‌کنم با توجه به اينکه من در آموزش و پرورش فعاليت مي‌کنم از وزارت ورزش هم و مسئولين ورزش استان مشهد توقع دارم تا بتوانند به من کمک کنند و شرايط لازم را براي من مهيا کنند، متأسفانه اين شرايط براي من در مشهد مهيا نشد. فقط مسئولين آموزش و پرورش مشهد براي من شرايط را مهيا کردندولي هيچکس به فکر نبود .
سخنران در ادامه گفت: با توجه به اينکه من معلم هستم و با عشق و علاقه در زمينه آموزش فعاليت مي‌کنم در اين 15 ساله تا جايي که شرايط ايجاب مي‌کرد از من حمايت کردند، بيشترين بحثي که من مطرح کردم بحث امکانات و شرايط تمريني بوده است که از امکانات آموزش و پرورش استفاده کردم تا بتوانم شرايط بدني و روحي خودم را بالا ببرم. من در اين 15 سال زحمات زيادي کشيدم و در حال حاضر با عشق و علاقه در سمت دبير ورزش فعاليت مي‌کنم.
وي در ادامه در خصوص اينکه فغاني گفته است که بعد از جام‌جهاني اگر شرايط مهيا باشد از دنياي داوري خداحافظي مي‌کنم آيا شما برنامه‌اي براي بعد از جام‌جهاني داريد يا خير، گفت: آقاي فغاني از داوران خوب اين مملکت هستند افتخارات زيادي به دست آورده‌اند اما با توجه به شرايط سني که داريم و با توجه به قوانيني که فيفا براي داوران تنظيم کرده‌ است و بعد از 45 سالگي ديگر نمي‌تواني در دنيا داوري فعاليت کني بايد بگويم من يک سال ديگر 45 سالم تمام مي‌شود اما با توجه به قانوني که فيفا در ادامه تنظيم کرده شرايط بدني و جسمي خوبي داشته باشند مي‌توانند به فوتبال ادامه بدهند، اما من به اين موضوع فکر نمي‌کنم و به دنبال اين هستم تا با تمام تلاش در اين رقابت‌ها حاضر شويم و عملکرد خوبي داشته باشيم ان‌شاءالله منتظر خواهيم شد تا ببينيم بعد از جام‌جهاني چه اتفاقاتي خواهد افتاد.
وي در ادامه گفت:‌ من در مشهد زندگي مي کنم و از امکانات اين استان استفاده کردم و بيشتر از امکانات و شرايط آموزش و پرورش استفاده کردم از قبيل زمين چمن و سالن‌هاي بدنسازي که بتوانم روز به روز شرايط خودم را تقويت کنم، در زمان ماه مبارک رمضان با توجه به اينکه روزه مي‌گرفتم از ساعت 11 شب به بعد تمرين مي‌کردم تا از لحاظ بدني افت نکنم، خدا را شکر در اين مدت شرايط و امکانات براي من مهيا شد اما متأسفانه همکاران من آقاي فغاني و دوستان ديگر امکانات خوبي نداشتند و حتي در زمين‌هاي خاکي تمرين کردند.
وي در ادامه گفت:درست است که تمام امکانات در تهران براي آنها فرام بود اما با توجه به اينکه آقاي فغاني کارمند هستند و تا ساعت 4 بايد در اداره باشند نمي‌توانند به کمپ تيم‌هاي ملي بروند و تمرين کنند مجبورند در شهرستان شهرري به تمريناتشان ادامه دهند.به هر حال آقاي فغاني و دوستان جزء بزرگان داوري در ايران هستند که بايد مانند داوران بين‌المللي تمام امکانات و شرايط برايشان مهيا شود. داوراني که هم رديف ما در جام‌جهاني حضور دارند تمام شرايط و امکانات برايشان فراهم است ،با بهترين امکانات تمرين مي‌کنند تا با روحيه بالايي درجام‌جهاني قضاوت کنند. متأسفانه ما مربي هم نداريم و خود من به عنوان مربي برنامه ريزي مي کنم و تمرين مي‌کنم و سعي مي‌کنم از لحاظ روحي و جسمي شرايطم را بهتر کنم، اما در اين چند ساله شرايط سخت بود و ما با شرايط سخت خودمان را آماده کرديم.
سخنران در ادامه گفت: يک موردي که براي داوران ايراني مثبت مي باشد اين است که فيفا نسبت به داوران ايراني ذهنيت خوبي دارد با توجه به قضاوت‌هاي خوبي که در گذشته انجام داديم به داوران ايراني احترام مي‌گذارند اما با توجه به اينکه فوتبال در لحظه اتفاق مي‌افتد قابل پيش‌بيني نيست و ممکن است در لحظه اتفاقات خاصي بيفتد. ممکن است با کوچک‌ترين اشتباه سابقه داوري 25 ساله‌مان را زير سؤال ببرند پس براي همين اولين بازي در جام‌جهاني حکم فينال را دارد سعي مي‌کنيم تمام توان‌مان را بگذاريم تا عملکرد خوبي داشته باشيم تا ان‌شاءالله بتوانيم روز به روز پله به پله پيشرفت کنيم تا بتوانيم در بازي‌هاي بعدي هم قضاوت کنيم.
وي در ادامه در خصوص اينکه آيا به فينال جام‌جهاني فکر کرده‌ايد يا خير، گفت: همه داوران دوست دارند در بالاترين سطح قضاوت کنند، در ذهن ما فينال جام‌جهاني وجود دارد اما بايد پله به پله قدم بگذاريم تا بتوانيم به فينال جام‌جهاني برسيم.
وي در پايان در خصوص اينکه آيا قبل از اعزام جام‌جهاني پاداشي به شما داده‌اند يا خير، گفت: بله، زحمت کشيدند و تقريباً دو هفته پيش زماني که با اعضاي تيم ملي فوتبال ايران با رئيس‌جمهور ديدار کرديم همانجا پاداش ما را اهدا کردند.اصلا بحث مالي براي ما مهم نيست مهمترين حرف‌هاي ما اين است که فقط به ما احترام بگذارند و شرايط و امکانات مناسبي براي ما فراهم کنند. ما هيچ وقت بحث مالي را مطرح نمي‌کنيم و نخواهيم کرد چرا که کارمند هستيم و خدا را شکر از لحاظ مالي مشکلي نداريم اما مهمترين بحث ما بحث احترام است و دوست داريم از ما حمايت شود.
انتهاي پيام/ر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند

ملی‌پوش تیراندازی ایران از صعود به فینال رقابت‌های جام جهانی در باکو باز ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در چهارمین روز از جام جهانی در شهر باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان و در تفنگ 10 متر آقایان، امیرمحمد نکونام با امتیاز 630.2 و تنها با 0.3 اختلاف از صعود به فینال باز ماند و در جایگاه یازدهم ایستاد. در همین ماده پوریا نوروزیان امتیاز 623.1 را ثبت کرد.

از ساعتی دیگر نجمه خدمتی، فاطمه امینی و شرمینه چهل‌امیرانی در مرحله مقدماتی تفنگ 10 متر در خط آتش قرار می‌گیرند.

درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هانیه رستمیان به فینال جام جهانی رسید
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • نکونام: ما همه تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • نکونام: تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد