Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@15:21:52 GMT

ماجرای جالب ازدواج مرد هندی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۷۲۶۰

ماجرای جالب ازدواج مرد هندی

مرد هندی که برای رسیدن به عشق خود 10 هزار کیلومتر رکاب زده بود پس از 40 سال از این ازدواج هنوز دوچرخه‌اش را بخوبی نگه داشته است.

ایران آنلاین /شاید بتوان ازدواج مرد هندی با یک زن سوئدی را به‌عنوان یکی از جالب‌ترین ازدواج‌های جهان به شمار آورد. او با دوچرخه خود 6000 مایل (10 هزار کیلومتر) را پیمود تا بتواند با زن مورد علاقه‌اش که بعدها همسرش شد دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماهانان دیا در سال 1949 در دهکده‌ای در هندوستان به دنیا آمد. پس از تولدش، یک طالع بین محلی به‌ والدینش گفت که پسر آنها ازدواجی غیرمعمول خواهد داشت. او در این خصوص گفت: «والدین من همیشه به من می‌گفتند که همسرم اهل مکانی دوردست خواهد بود. من به پیشگویی و الهام اعتقاد دارم و معتقدم همه چیز روی این سیاره برنامه‌ریزی شده است.»
او در 17 دسامبر سال 1975 با «شارلوت وون اسچدوین» ملاقات کرد. همسر او در آن زمان دختر جوانی بود که به هندوستان مسافرت کرده بود. آنها طی دو هفته اقامت این دختر در هندوستان با یکدیگر بیشتر آشنا شدند اما پس از 2 هفته او به سوئد بازگشت و ماهانان دیا را ترک کرد.

علاقه ماهانان دیا به این دختر جوان موجب شد تا او با پولی که از نقاشی‌هایش به دست می‌آورد دوچرخه‌ای بخرد و سفر طولانی‌اش را به سوئد آغاز کند. او در حالی که تنها 80 دلار به همراه داشت سفرش را برای ملاقات دوباره با کسی که دوست می‌داشت آغاز کرد.
سرانجام آنها در سوئد با یکدیگر دیدار و ازدواج کردند. حاصل ازدواج آنها دو فرزند است که یکی از آنها دختر و دیگری پسر است.
با گذشت حدود 40 سال از نخستین روز آشنایی این زوج، آنها هنوز عاشقانه یکدیگر را دوست دارند. جالب آنکه دوچرخه‌ای که ماهانان با آن برای دیدار با همسر آینده‌اش به سوئد مسافرت کرده بود در حیاط خانه آنها قرار داده شده است تا همیشه یادآور عشق بین این زوج جالب باشد.

--- --- --- --- --- --- ---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مطهری به ماجرای دختـر دف‌زن | خانم‌های مجلس به لاک غلیظش معترض بودنـد!

علی مطهری در یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت؛

در برنامه بزرگداشت سالگرد شهادت آیت‌الله مطهری در خانه موزه آن شهید، مدیریت این خانه‌موزه برای خواندن شعری از حافظ که مورد توجه استاد شهید بوده یک برنامه دف و نی‌زنی تدارک دیده بود که دف‌زن یک خانم و نی‌زن یک آقا بود. وقتی این دو در جای خود قرار گرفتند چند تن از خانم ها نسبت به لاک غلیظ ناخن های کاشته آن خانم اعتراض داشتند. مدیر خانه‌موزه بدون آن که با من مشورت کند، آقایی را که همکار و استاد خانم دف‌زن بود، جایگزین وی کرد و طبعاً خوشایند آن خانم نبود.

سپس آن خانم های معترض از او دلجویی و عذرخواهی کردند. من هم در پایان برنامه از وی عذرخواهی کردم و رفع کدورت شد و با لبخند و مزاح خداحافظی کردیم و احساس من این بود که دیگر دلگیر نیست.

معلوم نیست افرادی که از واقعیت ماجرا خبر ندارند چرا قضاوت های نادرست می‌کنند و به این بهانه به اسلام و انقلاب و روحانیت می‌تازند. قرآن می‌فرماید: «لاتقف ما لیس لک به علم» درباره چیزی که به آن علم نداری قضاوت نکن.

دیگر خبرها

  • ماجرای بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی
  • واکنش مطهری به ماجرای دختـر دف‌زن | خانم‌های مجلس به لاک غلیظش معترض بودنـد!
  • ماجرای جالب شاعر شدن شهرام شکیبا + فیلم
  • (ویدئو) بلاگرها متقلب شدند؛ ماجرای ازدواج پیرزن ۸۵ ساله با پسر ۲۵ ساله در ایران!
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده (فیلم)
  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده!
  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده! + ویدئو