Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:46:11 GMT

رزم حسینی در اجرای طرح ها خلاقیت و نوآوری داشت

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۷۶۶۳

رزم حسینی در اجرای طرح ها خلاقیت و نوآوری داشت

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی زاهدی ظهر شنبه در شورای اداری استان کرمان گفت: زمانی که قرار شد استاندار کرمان انتخاب شود وسواس زیادی داشتیم فردی را بیاوریم که کارآمدی لازم در حوزه اقتصادی داشته باشد و بتواند چشم انداز جدیدی در استان رقم بزند.

وی افزود: کار بسیار سختی بود و افراد مختلفی بررسی شدند و در نهایتا علیرغم عدم باور خیلی ها به رزم حسینی رسیدم کسی که شغل دولتی نداشت و در بخش خصوصی فعالیت می کرد و این انتخاب برای خیلی ها تعجب برانگیز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهدی تصریح کرد: در ابتدا می شنیدیم برخی از سیاسیون اعتراض می کردند و حدس آن ها این بود که او زمین می خورد و نمی تواند استان را اداره کند و برای استان نقطه ضعف بزرگی است که یک فردی از کرمان نمی تواند سکان دار استان باشد.

نماینده مردم کرمان و راوز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رزم حسینی دو تجربه بزرگ داشت؛ یکی تجربه مدیریت جنگ است و از جنگ آموخته بود که اگر مجاهدت، ایثارگری، عشق، از خودگذشتگی و زدودن سیاسی کاری باشد می توان به هدف دست پیدا کرد.

وی گفت: تجربه دوم رزم حسینی حضورش در بخش خصوصی و اقتصاد بود و به دلیل تجربه گرانبهایی که در اقتصاد داشت می گفت می توان بدون نگاه به دولت، رانت خواری، سوء استفاده و بلکه با خلاقیت و نوآوری، پذیرش ریسک در کار اقتصاد موفق بود و این دو تجربه ارزشمند را در مدیریت استان به کار گرفت.

زاهدی عنوان کرد: کمتر کسی از ابتدای انقلاب تاکنون در استان کرمان مسئولیت استانداری کرمان را بر عهد داشته که از این دو تجربه همزمان برخوردار باشد و رزم حسینی در عمل دو تجربه را همزمان به کار گرفت.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رزم حسینی سیاسی کاری را کنار گذاشت و چشم انداز خوب اقتصادی برای استان در نظر گرفت و ریسک پذیری در اجرایی طرح ها و خلاقیت و نوآوری در حوزه های مختلف کمک کرد تا بتواند ایده های مطرح کند که در کشور، استان کرمان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی مطرح شود.

وی بیان داشت: زمانی این حرکت در استان شروع شد که هنوز مقام معظم رهبری رسما دستور اینکه اقتصاد مقاومتی ملاک عمل شود و دستور کار قرار گیرد را صادر نکرده بودند این نشان می هد که رزم حسینی چقدر خوب آینده را رصد می کند.

زاهدی گفت: رزم حسینی روحیه مردمی دارد و سعی کرد فاصله خود را با مردم کم کند و در تصمیم گیری های خود مشورت می گرفت هر چند تصمیم گیرنده نهایی خودش بود و این خود کار بزرگی بود.

کد خبر 4312319

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کرمان مجمع نمایندگان استان کرمان محمد مهدی زاهدی بوشهر ماه مبارك رمضان سوم خرداد فتح خرمشهر گرگان یاسوج شهرکرد شیراز مشهد خرم آباد مراسم گلریزان بیرجند بارش باران خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم و فناوری دانشمندان ایرانی عامل موفقیت عملیات «وعده صادق» بود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی، چهارشنبه شب در مراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه‌های استان کرمان که در محل تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد با بیان اینکه علم یک معیار است و هر کس دارای علم بیشتر باشد، ارزش وی از دیگران بیشتر است، گفت: شهید مطهری شخصیتی متدین و دانشمند بود که آثار ارزشمند و فاخری را عرضه کرد و تا همیشه نام وی ماندگار خواهد بود.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون علما و روحانیون هستیم، افزود: بیشترین اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند و بنا بر این نیست که دانشگاه یک جزیره‌ای جدا از جامعه باشد، لذا باید به دنبال حل مسائل باشیم.

حسینی، با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق را نباید دست کم بگیریم چراکه آغازی بر سایر تحولات جهانی شده است، افزود: علم و فناوری دانشمندان ما عامل موفقیت این عملیات بود و در این عملیات فقط ۲۰ درصد ظرفیت موشکی و پهپادی به کار گرفته شد.

وی گفت: در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود که مصداق آن اعتراض دانشجویان دانشگاه‌های مطرح دنیا است که از مقاومت ملت ایران برخواسته است.

کد خبر 6094736

دیگر خبرها

  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • نجات اقتصاد کشور در سایه نوآوری رقم می‌خورد
  • علم و فناوری دانشمندان ایرانی عامل موفقیت عملیات «وعده صادق» بود
  • خلاقیت؛ موتور رشد شهرها
  • آغاز حمایت از کارگران نخبه با اجرای آیین‌نامه حمایت از «نخبگان درون سازمانی»
  • رسالت مالکیت فکری، شناسنامه‌دار کردن تولد نوآوری‌هاست
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا