Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راه آهن قم گفت: با هدف ایجاد سفر ایمن  و روان و نیز خدمات رسانی به شرکت کنندگان  در مراسم ارتحال امام خمینی  و مراسم لیالی قدر ، ظرفیت قطارهای مسافری در مسیر تهران- قم و بالعکس افزایش یافته است

اعتماد افزود: از تاریخ 13تا 17 خرداد علاوه بر قطارهای موجود، دو قطار فوق‌العاده رفت و برگشت برای مسیر تهران- قم در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس روزانه 6 رام قطار  ساعت های پنج و ده دقیقه ،شش و چهل و پنج  ،نه و بیست و پنج  ،چهارده و سی و پنج  ، شانزده و سی و هیجده و بیست و پنج  از قم به تهران و نیز ساعت های  پنج و بیست دقیقه ، ده و سی دقیقه؛ یازده و 55 دقیقه ،چهارده و چهل و پنج دقیقه  ،هیفده و پنجاه و پنج دقیقه و نوزده و سی دقیقه از تهرا ن به سمت قم حرکت میکند

همچنین ساعت حرکت قطار ها در روز سه شنبه 15 خرداد از تهران به سمت جمکران ساعت  15و  جمکران به تهران ساعت 23 خواهد بود

راه‌اندازی قطار‌ فوق‌العاده تهران قم در سالگرد ارتحال امام (ره

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: رام قطار فوق العاده راه آهن قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تجهیزات چهارده کشور در روسیه

بازدید 3 روسیه تجهیزات غنیمت گرفته اوکراین را در مسکو به نمایش گذاشت. آن گونه که وزارت دفاع روسیه اعلام کرده در این نمایشگاه یک ماهه ۳۰ خودروی مختلف از ۱۲ کشور جهان از جمله تانک‌های لئوپارد ۲ آلمان و خودرو‌های رزمی پیاده نظام بردلی آمریکایی که در جبهه‌های نبرد اوکراین توقیف شده‌اند، به نمایش گذاشته می‌شود. ویدیویی که توسط منابع روسی به اشتراک گذاشته شده، بقایای یک تانک جنگی آبرامز ساخت آمریکا که اخیراً در نبرد در نزدیکی شهر آودیوکا اوکراین گرفته شده را نشان می‌دهد. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • اوقات شرعی اهواز، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است؛ عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است / عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • برنامه هیات‌های مذهبی برای سالروز شهادت امام صادق(ع) اعلام شد
  • سوزوکی هایابوسا ؛ شاهین ژاپنی نسخه بیست و پنجمین سالگرد (اینفوگرافی)
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • تصاویر تجهیزات چهارده کشور در روسیه
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)