Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر غیابی افزود: دشمن با القای نیاز، ورود مخاطبان در فضای مجازی را یک ضرورت تلقین می کند در صورتی که هدف او از ساخت و توسعه اینترنت، ایمیل، فضای مجازی و ... چیزی جز جاسوسی نیست و مخاطبان در صورتی که بدون ضرورت، بدون برنامه و نداشتن آموزش های لازم به این فضا وارد شوند، جز گمراهی، لو رفتن اسرار و اطلاعات خصوصی شان، چیزی دیگر عایدشان نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   وی ادامه داد: دروغگویی یکی از عادت هایی است که به علت کشف نشدن در فضای مجازی به راحتی ترویج یافته و افراد خود شیفتگی و توجه طلب، در این فضا به راحتی دروغ پردازی کرده و عادت به دروغ در دیگر افراد نهادینه می شود.

   غیابی اظهار کرد: اجتماعی شدن یک پدیده ذاتی و بیرونی است و اجتماعی شدن کاذب در فضای مجازی موجب انزوای اجتماعی در فضای واقعی شده و پیوستن به خانواده های مجازی، بسیاری از خانواده های واقعی را متزلزل و متلاشی می سازد.

   وی با اشاره به تهدیدات فضای مجازی، انحرافات جنسی، فریب خوردن از مهندسی افکار دشمن، ترور سایبری و نشر اطلاعات خصوصی افراد، کلاهبرداری از طریق پوی اینترنتی با عناوین بیت کوئین یا ارز دیجیتالی را از مهم ترین این تهدیدات برشمرد.

غیابی اضافه کرد: دشمن در فضای مجازی از طریق مهندسی افکار، افکار عمومی را در دست گرفته با بزرگ نمایی مشکلات کوچک جامعه یا نشر اکاذیب و اطلاعات دروغین، سعی در متشنج سازی جامعه و ایجاد اغتشاش و اجتماعات غیرقانونی می کند.

   فرمانده سپاه میانه جنگ آینده را جنگ با آبروی افراد عنوان و بیان کرد: باید مراقب باشیم که وقتی شیپور جنگ مذهبی زده شود، اندلسی کردن در کشور ما تکرار خواهد شد.

   غیابی عدم استفاده یا محدود کردن استفاده از فضای مجازی، در صورت ضرورت استفاده از پیام رسانهای داخلی، و آموختن عملیاتی امکانات و بایسته های فضای مجازی را گام هایی موثر در ایمن سازی افراد خانواده خواند.

 وی افزود: دشمن با تبلیغات گسترده عدم اعتماد به پیام رسانهای داخلی را به مردم القا کرده است در صورتی که تمامی اهداف پیام رسان های خارجی بر پایه جاسوسی استوار است.

   گردهمایی تبیینی ترویجی مصون سازی فرهنگی با هدف افزایش دانش رسانه ای و مقابله با تهدیدات فضای مجازی با شرکت کارکنان سپاه میانه در حسینیه امام خمینی(ره) این ناحیه برگزار شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار واقعی مبنای مدیریت هوشمند بازار محصولات کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی در نخستین گردهمایی آمار و فناوری در دولت سیزدهم، ضمن تاکید بر اهمیت محاسبه آمار و تحلیل داده‌ها در حوزه کشاورزی گفت: پیش‌بینی پذیر شدن بازار عرضه و تقاضا، ارتباط مستقیم با آمار و داده‌های هر محصول در زمان و مکان معین دارد.

وی تفاوت موجود در آمارهای ارائه شده از سوی مراکز متولی را محصول محاسبه داده‌های متفاوت در یک مورد واحد دانست و گفت: البته برای رسیدن به یک چشم‌انداز واقعی و مدیریت واحد، نیازمند به‌کارگیری روش واحد با ضریب خطای کم هستیم؛ این‌گونه خواهیم توانست در میدان عمل از ابزار مطمئن برای مدیریت شرایط موجود بهره گیریم.

وزیر جهاد کشاورزی، آمار غلط را موجب سوگیری نادرست مدیریتی دانست و افزود: اطلاعات و آمار درست در حوزه کشاورزی، کنترل بازار تقاضای داخل و برنامه‌ریزی برای حضور در بازارهای صادراتی را به دنبال خواهد داشت.

نیکبخت با تاکید بر لزوم بازنگری اساسی در خصوص داده‌ها و اطلاعات آماری در وزارت جهاد کشاورزی، تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کنیم تا مرکز آمار وزارت جهاد کشاورزی مسؤول اصلی جمع‌آوری اطلاعات و تحلیل داده‌ها در حوزه کشاورزی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر پیشین وزارت جهاد کشاورزی در نخستین کنگره ملی مراکز جهاد کشاورزی که در محل سالن سران اجلاس برگزار شد، عنوان کرده بود، وزارت جهاد کشاورزی نابیناست زیرا آمار دقیقی از فعالیت‌های کشاورزی به ویژه در تولید و زمین‌های زیر کشت ندارد در نتیجه نمی‌توان برنامه‌ریزی درست و دقیق داشت.

کد خبر 6099304

دیگر خبرها

  • آمار واقعی مبنای مدیریت هوشمند بازار محصولات کشاورزی است
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد