Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@14:06:50 GMT

آسمان خراشی زیبا و خلاقانه بر فراز آسمان

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۷۹۹۱

آسمان خراشی زیبا و خلاقانه بر فراز آسمان

رکنا: نورمن فاستر طراح این معماری خلاقانه بر فراز آسمان است.

طراحی مفهومی آسمان‌خراش‌های شرکت رباتیک DJI توسط نورمن فاستر را ببینید.

 طراحی آسمان خراش های مرکزی شرکت DJI به عنوان یک کمپانی چینی با فعالیت رباتیک بیانگر مفهومی استثنایی از تعلیق و سنت می باشد. شرکت معماری و طراحی نورمن فاستر با ارائه رندرهای جدیدی از مقر اصلی این کمپانی در شنزن، چشم اندازی ویژه از یک شرکت رباتیک را به تصویر کشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش آرل، این ساختمان ها نماد نوآوری های تکنولوژیک است که هم به معماری تکنولوژیک و پایدار توجه داشته و هم کانسپت های یک الگوی سنتی چینی را در خود جای داده است. مفهوم سنتی ساختمان در یک مورد مهم تعریف می شود: جامعه خلاق در آسمان.

برخی از نگرش های معماری سنتی چین در گذشته به این موضوع اشاره داشته اند که هر موقع معمار ساختمانی بلند را طراحی می کرد، به این دلیل بود که خلاقیت و جسارت در ارتفاع شکوفا خواهد شد. این یک تعریف شماتیک از ساختمان های بلند سنتی چینی است. آسمان خراش DJI هم با نگرش های معماری های تک و سازه های استثنایی سعی در بازتعریف چنین مفهومی را دارند.این پروژه متشکل از دو برج می باشد که به لحاظ بصری و عملکردی دارای توازنی استثنایی می باشند. هسته فعالیت در این ساختمان بر روی توسعه و تحقیق در زمینه علم رباتیک است. زیباترین بخش طراحی برج توسط فاستر به تراس معلق آن اشاره دارد. جایی که دو تراس فلزی بدون هیچ گونه ستون گذاری و با انعطاف پذیری تمام بین دو برج معلق مانده و تعادل بصری زیبایی را به پروژه بخشیده است.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت تراس زیبایی زیبایی معماری آسمان تحقیق دو برج حوادث عکس ایران دبیرستان حوادث تهران اخبار تهران زن دبیرستان معین فیلم قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز گسترده بالگردها بر فراز پایگاه کرم ابوسالم

پرواز گسترده بالگردها بر فراز پایگاه کرم ابوسالم

دیگر خبرها

  • راهنمای انتخاب بهترین عطر و خوشبوکننده هوا با مستر مدیت
  • طهرانچی: معماران دانشگاه آزاداسلامی پروژه مسکن دانشگاه را طراحی می‌کنند
  • ضرورت توجه به معماری و شهرسازی ایرانی ـ اسلامی 
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار مسکن کارکنان و اساتید
  • بوستان رازی به محیط ویژه برای نوجوانان تبدیل می شود
  • آجر قزاقی چیست؟ 5 کاربرد آجر سنتی+ عکس نمای آجر قزاقی
  • تولید کنندگان مبلمان فضای باز
  • پرواز گسترده بالگردها بر فراز پایگاه کرم ابوسالم
  • آشپزی در بیل؛ ایده ای خلاقانه برای پخت غذا در فضای باز (فیلم)