Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتوان گریزمان، ستاره اتلتیکومادرید تایید کرد که پیش از شروع جام جهانی، تکلیف آینده اش را مشخص خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گریزمان ۲۷ ساله مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار دارد ، هر چند که تا سال ۲۰۲۲ با اتلتیکو قرارداد دارد. در حالی که دو هفته تا شروع جام جهانی باقی مانده، حال گریزمان مدعی شد که تا پیش از شروع جام جهانی، تکلیفش را مشخص خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در جمع خبرنگاران گفت:

” بله، پیش از شروع رقابت ها، همه چیز مشخص خواهد شد.”

گریزمان که چهارمین فصلش در اتلتیکو را پشت سر گذاشته، ۲۹ گل در این فصل برای این تیم به ثمر رساند. فرانسه به عنوان یکی از مدعیان جام جهانی، پا به رقابت ها خواهد گذاشت و با استرالیا، پرو و دانمارک روبرو خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا اتلتیکو گریزمان اتلتیکو اتلتیکومادرید بارسلونا باشگاه بارسلونا جام جهانی گریزمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور برای دیدار هفته بیست و پنجم مقابل استقلال با ترکیب حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری به زمین مسابقه می‌رود.

دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت - در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 6094390

دیگر خبرها

  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد
  • شروع خوب نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)