Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@22:38:16 GMT

وارد حوزه پیام رسان‌ها نمی‌شویم

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۸۸۶۸

به گزارش خبرنگار ایلنا، در هفته‌های گذشته خبری مبنی بر عقد قرارداد یک شرکت ایرانی با یک شرکت روسی به نام دیالوگ منتشر شد. نام طرف ایرانی شرکت ارتباطات سیار هوشمند امین بود و در خبرها آمد که این شرکت بنا دارد با توجه به این قرارداد پیام رسان دیالوگ را به ایران بیاورد و آن را جایگزین تلگرام کند؛ امین کلاهدوزان مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار هوشمند امین درباره قرارداد این شرکت با دیالوگ گفت: شرکت دیالوگ یک شرکت روسی است که بخشی از سهام آن نیز متعلق به ازبربانک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت یک پلتفرم بسیار بزرگ و قوی دارد که فقط یکی از امکانات آن راه اندازی پیام رسان است.

وی در خصوص این همکاری ادامه داد: قرارداد ما با دیالوگ، قرارداد جدیدی نیست و این خدمات در کشورهای دیگری هم ارائه شده است. دیالوگ قبلا هم به صورت سفارشی، برای چند موسسه بزرگ، سرویس های پکیج اداری و سازمانی طراحی و ارائه کرده است.

کلاهدوزان با تأکید بر فعالیت این شرکت با هدف مخاطبی کودک و نوجوان گفت: شرکت ارتباطات سیار هوشمند امین اپراتور اکوسیستم کودک و نوجوان است. از این رو احتیاج به پلتفرمی قوی و قابل اعتماد داشت که قابلیت بومی سازی و انتقال تکنولوژی نیز داشته باشد. بنابراین به بررسی گزینه های مختلف پرداخت و در نهایت تصمیم به همکاری با دیالوگ‌گرفت و با آن به تفاهم رسید.

وی درباره مفاد این تفاهم نامه نیز اشاره کرد: در چارچوب این تفاهم، شرکت ارتباطات سیار هوشمند امین از پلت فرم دیالوگ برای سرویس های متنوع خود استفاده خواهد کرد. به عنوان مثال یکی از امکانات این پلتفرم، پشتیبانی همزمان بدون نقص از تعداد زیادی کاربر است، که در سرویس‌هایی مانند رای گیری یا امتیاز دهی و نظرسنجی کاربرد دارد.

کلاهدوزان از سرویس اخیر این شرکت برای جام جهانی فوتبال خبر داد و گفت : اخیرا شرکت ارتباطات سیار هوشمند امین از یک سرویس جدید خود برای جام جهانی رونمایی کرده است که در محیط آن، کاربران می‌توانند وقایع پنج دقیقه آینده یک مسابقه زنده را پیش بینی کرده و امتیاز جمع کنند. این شرکت در صدد است تا در آینده سرویس‌های بیشتری نیز ارائه دهد.

وی همچنین ادامه داد: هرچند پیام‌رسان دیالوگ، از نظر فنی، امکانات ویژه و بسیار خوبی دارد، اما هوشمند امین قصدی برای رقابت و یا جایگزینی آن با تلگرام نداشته است. پیام رسان دیالوگ به عنوان یک محصول مستقل از هوشمند امین در فروشگاه‌های بین المللی از سال‌ها قبل در گوگل و اپل موجود است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات وارد میامی شد/ ۲ طرح افتتاح می‌شود

علیرضا آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه عیسی زارع پور وزیر ارتباطات به عنوان وزیر معین کابینه سیزدهم در قالب دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان وارد میامی شد، ابراز داشت: در گام نخست وی با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید پیمان کرد.

وی ضمن بیان اینکه دو طرح در این سفر به بهره برداری خواهد رسید، افزود: کلنگ زنی فیبر نوری و افتتاح پست ۴۰۰ کیلووات از جمله این طرح‌ها است.

فرماندار میامی اضافه کرد: وزیر ارتباطات در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت خواهد کرد و بازدیدهایی نیز برای اطلاع از وضعیت نیازها و مطالبات مردم میامی انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6081755

دیگر خبرها

  • فیبر نوری ویژه کسب و کارها را افزایش می دهیم
  • ماجرای تولید موبایل ایرانی به کجا رسید؟
  • ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب خواهد شد | پوشش فیبر نوری؛ بیش از ۷ میلیون خانوار
  • تبلیغ بین سریال‌ها دردسر ساز شد
  • زارع‌پور: امسال ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب می‌شود
  • برخورد با مصادیق غیرقانونی تبلیغات در نمایش خانگی
  • جلوی تبلیغات غیرقانونی در نمایش‌خانگی گرفته می‌شود
  • وزیر ارتباطات وارد میامی شد/ ۲ طرح افتتاح می‌شود
  • تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
  •  پیام‌رسان‌های ایرانی جریمه خواهند شد؟ + فیلم