Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز فیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن تشریح آخرین روند از عملیات جستجو برای پیدا شدن بقایا و پیکرهای جان باختگان سانحه هوایی یاسوج اظهار داشت: تنها یک مسافر به نام سیادتی فاقد هرگونه بقایا و پیکری است.

وی گفت: متاسفانه تاکنون هیچ نشانه و اثری از مرحوم سیادتی توسط تیم‌های جستجوگر پیدا نشده و تلاش‌ها همچنان برای پیدا شدن بقایا و پیکر این مسافر و سایر مسافران دیگر که اجساد آنها تکمیل نشده، ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استاندار کهکیلویه و بویراحمد از انتقال دو بسته جدید دیگر از پیکرها و بقایای جان باختگان این سانحه هوایی طی روز جاری خبر داد و اظهار داشت: این بسته‌ها تا ساعاتی دیگر تحویل پزشکی قانونی استان می‌شود. 

فیلی با بیان اینکه 50 نیروی جستجوگر هم اکنون در حال تلاش برای پیدا کردن بقایا و اجساد مسافران سانحه هوایی یاسوج در ارتفاعات دنا هستند، تصریح کرد: عملیات جستجو متوقف نشده و همچنان تلاش‌ها در ارتفاعات دنا ادامه دارد. 

وی با بیان اینکه جسد 43 مسافر سانحه هوایی یاسوج کامل شده است، خاطرنشان کرد: هویت تمامی این جانباختگان مشخص و برخی از این اجساد تحویل داده شده و برخی دیگر در آستانه تحویل دادن است.

معاون عمرانی استاندار کهکیلویه و بویراحمد از تحویل هشت جسد دیگر از جان‌باختگان سانحه هوایی یاسوج در هفته جاری خبر داد و اظهار داشت: این اجساد بعد از مراحل قانونی به خانواده‌هایشان تحویل داده می‌شود.

وی گفت: در چند روز گذشته 12 جسد نیز تحویل خانواده‌های این جان‌باختگان شده و بعد از اتمام کارهای آزمایشگاهی اجساد دیگر نیز در کمترین زمان ممکن به خانواده‌ها تحویل داده می‌شوند.

وی اظهار امیدواری کرد که جسد مرحوم سیادتی یکی از مسافران سانحه هوایی یاسوج که هنوز پیدا نشده نیز توسط تیم‌های جستجوگر پیدا و تحویل خانواده این جان‌باخته شود.

به گزارش ایلنا، هواپیمای مسافربری آسمان با 66 خدمه و مسافر روز 29 بهمن ماه 1396 در ارتفاعات دنا سقوط کرد که در این حادثه تمامی مسافران و خدمه آن جان باختند.  با گذشت بیش از 150 روز از این سانحه تلاش‌ها برای پیدا شدن و انتقال دادن اجساد جان باختگان این سانحه هوایی ادامه دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استاندار کهگیلویه و بویراحمد خانواده مسافران سانحه کهکیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری

اسماعیل خوشوقت گفت: سال گذشته ۲۵۲ تصادف فوتی و ۸۵۰۰ فقره تصادف جرحی رخ داد که در این سوانح رانندگی ۲۸۱ نفر جان باخته و بیش از ۱۰ هزار نفر نیز مجروح شدند.

وی افزود: از مجموع جان باختگان، ۱۹۵ نفر مرد و مابقی زن بودند و افراد ۳۱ تا ۵۰ سال بیشترین سهم را در بین رده‌های سنی جان باختگان داشتند.

رئیس پلیس راهور استان بیان کرد: نکته مهم و قابل تامل در آمار جانباختگان این است که ۴۷ درصد آنها عابر پیاده بوده و ۳۰ درصد موتورسوار و تنها ۲۳ درصد از مجموع جانباختگان، راننده وسایل نقلیه بودند که میزان آسیب پذیری عابران در تصادفات شهری کاملا مشخص است.

خوشوقت گفت: بر اساس داده‌ها و تحلیل سوانح رانندگی، لزوم برنامه ریزی دستگاه‌های متولی امر ترافیک برای بهبود زیرساخت‌ها به خصوص زیر ساخت‌های مخصوص عابران پیاده در شهر کرمان یک ضرورت است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل
  • ویتامین B روی عصبانیت چه اثری دارد؟
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • فیلم هوایی جالب؛ لحظه پیدا شدن یسنا از دریچه دوربین کایت
  • تقویت جست وجو‌ها برای پیدا کردن پیکر کودک غرق شده لردگانی
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر