Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-28@00:07:13 GMT

جشنواره فروش مشارکتی ساره خودرو آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۹۳۰۰

جشنواره فروش مشارکتی ساره خودرو آغاز شد

ساره خودرو فروش مشارکتی نقدی و اقساطی خود را آغاز کرد برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ساره خودرو یا شبکه‌های اجتماعی آن مراجعه نمایید.

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، در زمان حال داشتن یک خودروی شخصی برای خیلی از افراد حتی از داشتن منزل شخصی هم اهمیت بیشتری دارد و همه دوست دارند تا خودروی شخصی خود را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه داشتن خودروی شخصی نه‌تنها باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های روزمره می‌شود بلکه یکی از ابزارهای تفریحی لازم است که با آن می‌توان سفرهای بلند و کوتاه لذت بخشی را تجربه کرد.

 

آرزوی داشتن یک خودروی شخصی برای بسیاری از مردم در نگاه اول شاید دست‌نیافتنی باشد جوانان، میان‌سالان و حتی افراد سالخورده هم از این قاعده مستثنی نیستند و همگی دوست دارند تا خودروی شخصی خودشان را داشته باشند اما دیگر رسیدن به این آرزو غیرممکن و محال نیست.

ساره خودرو با شعار «آرزوهای خود را برانید» و با فراهم کردن شرایط متناسب با هر فرد به شما کمک می‌کند تا به آرزوهای خود برسید.

بی‌شک همه‌ی افراد برای خرید خودرو با دغدغه‌های مختلفی مواجه هستند و با مسائل زیادی ازجمله کدام مارک یا برند، شاسی‌بلند یا سدان، داخلی یا خارجی، کیفیت خودرو، تکنولوژی‌ها و آپشن های روز، موجود بودن قطعات و بسیاری از معیارهای دیگر دست‌وپنجه نرم می‌کنند و نیم‌نگاهیم به بودجه خود دارند تا بهترین انتخاب را داشته باشند. کارشناسان و مشاوران ساره خودرو با در نظر گرفتن همه‌ی شرایط شما بهترین مشاوره و گزینه را به شما ارائه می‌دهند و کمک می‌کنند تا به آرزوهای خود دست پیدا کنید.

ساره خودرو با بیش از یک دهه فعالیت پیوسته در خریدوفروش انواع خودروهای داخلی و وارداتی به‌صورت نقد و اقساط و با هدف ماندگاری در صنعت خودرو، همواره بر اصول اخلاقی و رعایت امانت تأکید داشته و خواهد داشت و سعی کرده تا با ارائه‌ی خدمات و شرایط متفاوت نسبت به سایرین پیشتاز باشد. حاصل سال‌ها تلاش و ارائه‌ی خدمات و خوش‌نامی باعث شده تا ساره خودرو افتخارات و جوایز متعددی را کسب نماید اما این جوایز و افتخارات تنها پشتوانه‌ی آن‌ها نیست؛ رضایت و اعتماد مشتریان پشتوانه‌ی اصلی ساره خودرو اطمینان می‌باشد.

وجه تمایز شرکت ساره خودرو با دیگران این است که با توجه به شرایط هر فرد مناسب‌ترین گزینه و شرایط را فراهم می‌کنند، اقساط بلندمدت تا سقف 4 سال، سند به نام و بدون ضامن با کمترین پیش‌پرداخت می‌تواند شما را به آرزوی خود برساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر آخرین اخبار دنیای خودرو، کاتالوگ‌ها و مشخصات فنی خودروها و ... به وب سایت ساره خودرو مراجعه نمایید یا ساره خودرو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. برای رسیدن به آرزوی خود همین حالا با نزدیک‌ترین شعب ساره خودرو تماس بگیرید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فروش اقساطی فروش اعتباری فروش مشارکتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی سانگ‌یانگ کوراندو 2024 چه قابلیت‌هایی دارد؟

خودروی سانگ‌یانگ کوراندو 2024 دارای ترمز اضطراری خودکار، نظارت بر نقاط کور، سنسور پارک جلو و عقب و دوربین دید عقب است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودروی سانگ‌یانگ کوراندو ۲۰۲۴ از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی با قدرت ۱۲۰ کیلووات و گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر بهره می‌برد که به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک متصل می‌شود و محرک آن فقط به چرخ‌های جلو ارسال می‌‎‏شود؛ شرکت سازنده اعلام کرده است که این خودرو از ۷.۷ لیتر سوخت در هر صد کیلومتر بر ساعت استفاده می‌کند.

ظرفیت مخزن سوخت خودروی سانگ‌یانگ کوراندو ۲۰۲۴ معادل ۴۷ لیتر است و به بنزین بدون سرب RON 95 نیاز دارد؛ طول و عرض این خودرو به ترتیب ۴۴۵۰ و ۱۸۷۰ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۶۲۹ میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز ۲۶۷۵ میلی‌متر است، ظرفیت صندوق عقب خودرو ۴۰۷ لیتر است، اما زمانی که صندلی‌های عقب تا می‎‌شود ظرفیت آن به ۱۱۰۴ لیتر افزایش پیدا می‌کند.

خودروی سانگ‌یانگ کوراندو ۲۰۲۴ دارای ترمز اضطراری خودکار، نظارت بر نقاط کور، سنسور پارک جلو و عقب و دوربین دید عقب است، از دیگر مشخصات آن نیز می‌توان به چرخ‌های ۱۸ اینچی، چراغ‌های جلو هالوژن، نور بالا خودکار، چراغ‌های LED در روز، چراغ‌های مه‎‌شکن جلو و عقب، آینه‌های جانبی تاشو خودکار، برف پاک‌کن‌های حساس به باران، نمایشگر ۸.۰ اینچی و ترمز دستی برقی اشاره کرد، این خودرو در رنگ‌های سفید، آبی، خاکستری و مشکی عرضه می‌‎شود.

کد خبر 747751

دیگر خبرها

  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • تصاویر عجیبی از خودروی سانتافه در نمایشگاه خودروی پکن + تصاویر
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟
  • خودروی سانگ‌یانگ کوراندو 2024 چه قابلیت‌هایی دارد؟