Web Analytics Made Easy - Statcounter

مائوریتزیو ساری، سرمربی موفق ناپولی هفته گذشته جای خود را به کارلو آنچلوتی داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ساری سال ۲۰۱۵ جانشین بنیتس در ناپولی شد و این تیم را در تمام سال های اخیر به لیگ قهرمانان رساند و مدعی شماره دوی قهرمانی سری آ نیز بود. ناپولی امسال بیش از همیشه به قهرمانی نزدیک شد ولی در نهایت با کسب ۹۰ امتیاز، نتوانست از یوونتوس ۹۴ امتیازی گذر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت ناپولی و ساری قطع همکاری کردند و باید دید آنچلوتی چه دستاوردی برای بندرنشینان خواهد داشت.

دی لائورنتیس، رئیس پرحاشیه ناپولی، در مورد دلیل قطع همکاری با ساری گفت:

« من همیشه با ساری ارتباط خوبی داشتم و برایش احترام زیادی قائل هستم. همواره نیز از حمایت من برخوردار بود ولی زمانی که در مقاطع حساس فصل، مصاحبه هایی از مربی تان می شنوید که در آنها گفته است، نمی دانم باشگاه پیشنهاد بهتری برای حفظ من خواهد داد یا خیر، بهتر است به همکاری پایان دهید.

وقتی مربی آشکارا از تردیدهایش برای ماندن صحبت می کند، بهتر این است که داستان تا زمانی که در مقطع زیبایش سیر می کند، به اتمام برسد.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئیس ناپولی سرمربی ناپولی کارلو آنچلوتی مائوریتزیو ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع ستاره پی‌اس‌جی از انریکه: به حرف او گوش نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند شب گذشته در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به لطف گل نیکلاس فولکروگ موفق شد با نتیجه 1-0 پاری سن ژرمن را شکست دهد.

اشرف حکیمی معمولاً یکی از بازیکنانی است که واضح صحبت می‌کند و پس از شکست پاری سن ژرمن در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شفاف صحبت کرد. این مدافع مراکشی می‌خواست لوئیس انریکه را به‌خاطر این نتیجه تبرئه کند و تایید کرد که او و هم‌بازیانش به نکات فنی مربی خود عمل نکرده‌اند.

حکیمی گفت: "ما می‌دانستیم دورتموند چه خواهد کرد و روی توپ‌های بلند برنامه دارد. باید به حرف مربی گوش می‌کردیم، این چیزی بود که او در تمام هفته در موردش با ما صحبت کرده بود. از نتیجه ناراحتیم. از فرصت‌ها به‌خصوص در نیمه دوم استفاده نکردیم."

او البته ابراز امیدواری کرد در بازی برگشت عملکرد درخشانی داشته باشند: "بازی برگشت در خانه متفاوت خواهد بود. با هواداران در ورزشگاه خودمان، شرایط کاملا متفاوت خواهد بود. به این تیم اعتماد زیادی دارم. فرصت‌هایی که در ورزشگاه دورتموند ایجاد کردیم را قرار است بیشتر در بازی برگشت ببینید."

دیگر خبرها

  • با این پنج توصیه متخصصان راحت‌تر بخوابید
  • دفاع ستاره پی‌اس‌جی از انریکه: به حرف او گوش نکردیم
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • پیولی را اخراج نکنید، بهتر از او ندارید!
  • امیدوارم در مجلس آینده همکاری‌ها با دولت بهتر شود
  • عشقی فراتر از خدمت.../ماندن در منطقه محروم؛ به واسطه عشق به دانش‌آموزان
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم