Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: ایکس ری چمدانی سال گذشته برای مرزهای شلمچه و چذابه تأمین و تحویل داده شد و در خصوص وضعیت ایکس ری کامیونی نیز امسال برنامه‌ریزی و اعتبارات آن پیش‌بینی شده است. ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غلامرضا بلوطی‌میرزا ناظر گمرکات خوزستان امروز در جلسه تکریم و معارفه ناظر گمرکات خوزستان و مدیرکل گمرک اهواز اظهار داشت: اگر بر خلاف تصورات عامه خودمان را متعلق به کشور ایران بدانیم بدون شک حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات به سرانجام رساندن اهداف مطابق با چارت گمرک است، افزود: چابک سازی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های گمرک ایران و استان در کنار توانمندی‌های دیگر سازمان‌های استان نیز از جمله اهداف دیگر پیش رو برای بنده است که مطابق آن عمل می‌کنم‌.

در ادامه جلسه علی رحیمیان معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: خوزستان در سال گذشته یکی از گمرکات برتر در 4 ردیف اول کشور بود‌.

وی افزود: ایکس ری چمدانی سال گذشته برای مرزهای شلمچه و چذابه تأمین و تحویل داده شد؛ در خصوص وضعیت ایکس ری کامیونی نیز امسال برنامه ریزی و اعتبارات آن پیش بینی شده تا تأمین و تحویل شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تصریح‌کرد: در زمینه رفاهیات نیز در حال پیگیری هستیم و ادامه اقدامات سال گذشته را در سال جاری انجام می‌دهیم‌.

انتهای پیام/ش

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند

11 تیم لیگ برتری و 5 تیم از دسته های پایین تر در دور یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی حضور دارند. در این میان 7 تیم از قهرمانان گذشته جام حذفی در این مرحله حضور دارند و 3 تیم از قهرمانان گذشته، از دور مسابقات کنار رفته اند.

به گزارش طرفداری، از بین تیمهای لیگ برتری 3 تیم خوزستانی استقلال خوزستان، فولاد خوزستان و نفت آبادان در کنار نساجی مازندران و استقلال تهران از دور مسابقات جام حذفی کنار رفته اند.

از بین قهرمانان گذشته جام حذفی، سه تیم فولاد خوزستان، استقلال تهران و نساجی قائم شهر حذف شده اند و هفت تیم پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن، ملوان، سایپا، فجر شهید سپاسی و تراکتور هنوز در مسابقات حضور دارند.

استقلال هفت بار، فولاد خوزستان یک بار و نساجی یک بار قهرمان جام حذفی شده اند و پرسپولیس هفت بار، ذوب آهن و سپاهان چهار بار، ملوان سه بار، تراکتور دو بار و سایپا و فجر شهید سپاسی یک بار در جام حذفی ایران، عنوان قهرمانی را به دست آورده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک + اسامی
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک / یک میلیارد دلار برای مدیران خودرو! + اسامی
  • رشد ۶۵ درصدی ترانزیت مبدأ در مرز باشماق
  • ◄ اولین قطار ترانزیت افغانستان به ترکیه در دام سوء مدیریت/ تکرار تجربه تلخ راه آهن شلمچه بصره
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • تجارت ۵ میلیارد دلاری گمرکات کردستان در سال گذشته