Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای، شرایط ثبت نام دانش آموزان داوطلب تحصیل در پایه هفتم دبیرستان های استعدادهای درخشان سال 98-97 را اعلام کرد.

براین اساس؛ به منظور انتخاب دانش آموزان واجدشرایط، فرآیند سنجش هوش داوطلبان همزمان در سراسر کشور در تاریخ 5 مردادماه 97 انجام می شود واسامی پذیرفته شدگان در نیمه دوم شهریورماه اعلام می شود، بنابراین متقاضیان می توانند از تاریخ 19 لغایت 24 خردادماه برای ثبت نام به آدرس hoosh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

medu.ir مراجعه کنند.

براساس این گزارش؛ در راستای سیاست های جدید آموزش و پرورش، دانش آموزان برای موفقیت در این فرآیند هیچ نیازی به مطالعه منابع درسی و یا غیردرسی و یا شرکت در کلاس های تقویتی ندارند، بنابراین خانواده ها از هزینه­ کردن منابع خود دراین زمینه اجتناب کنند.

شایان ذکر است؛ چنانچه دانش آموزی قبلاً در مدارس غیردولتی ثبت نام شده باشد در صورت پذیرش در مدارس استعدادهای درخشان، انتقال وی برای خانواده هیچ هزینه ای را در بر نخواهد داشت.
706

مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش دبیرستان های استعدادهای درخشان دانش آموزان مدارس غیردولتی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان مدارس غیردولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در نشست خبری با خبرنگاران در سنندج گفت: تولیدات دستی و کشاورزی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در قالب یکصد غرفه در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج در معرض دید عموم قرار گرفته است.

حجت‌اله موسوی افزود: این نمایشگاه از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج از ساعت ۱۵  ظهر تا ۲۲ در معرض بازید مردم خواهد بود.

وی یادآور شد: ترویج روحیه کارآفرینی بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های بومی محلی، تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم را از اهداف برپایی این نمایشگاه دانست.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه دو غرفه به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برپا می‌شود تا دانش‌آموزان به سمت رشته‌های هنرستان‌ها سوق پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت