Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:13:55 GMT

پارک جنگلی نور ظرفیت خوبی برای توسعه گردشگری است

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۹۹۸۲

پارک جنگلی نور ظرفیت خوبی برای توسعه گردشگری است

علی شادمان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به واگذاری پارک جنگلی نور به شهرداری به مدت سال اظهار داشت: این واگذاری سبب سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌های گردشگری می‌شود و سبب خواهد شد تا سرمایه‌گذار با اطمینان و آرامش در منطقه سرمایه‌گذاری کند.

وی انتخاب شهرستان نور به‌عنوان منطقه ویژه گردشگری را از دیگر امتیازات و ظرفیت‌ها برای توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری بیان کرد و گفت: ایجاد منطقه گردشگری به رونق اقتصادی شهرستان کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شادمان همچنین به وجود ۳۲ کیلومتر نوار ساحلی در شهرستان اشاره کرد و گفت: آزادسازی حریم ۶۰ متری نوار ساحلی به‌طور ویژه در دستور کار قرارگرفته و این طرح کلید خورده است.

فرماندار شهرستان نور، ساماندهی سواحل دریا را از برنامه‌های اساسی برشمرد و با اظهار اینکه ساماندهی نشدن مشکلاتی را ایجاد کرده است از اجرای طرح آزادسازی حریم دریا در امتداد خیابان امام علی (ع) خبر داد.

کد خبر 4312437

منبع: مهر

کلیدواژه: علی شادمان فرمانداری نور گردشگری بوشهر ماه مبارك رمضان سوم خرداد فتح خرمشهر گرگان یاسوج شهرکرد شیراز مشهد خرم آباد مراسم گلریزان بارش باران خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه‌ای به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات سرمایه گذاری در حوزه گردشگری شهرستان ساوجبلاغ با حضور مسؤولان مربوطه و سرمایه گذاران بخش گردشگری برگزار شد و ضمن هم اندیشی برای رفع مشکلات، ایجاد کارگروهی بدین منظور در فرمانداری در دستورکار قرار گرفت.

رحیم خاکی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز شناسایی و رفع موانع سرمایه‌گذاری در بخش‌گردشگری ساوجبلاغ را هدف اصلی تشکیل این جلسه دانست و گفت: استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران برای گسترش زیرساخت‌های گردشگری به خصوص در شهرستان‌های مستعدی همچون ساوجبلاغ بسیار تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکلات سرمایه گذاری در حوزه گردشگری تنها با تعامل ادارات و دستگاه‌های مختلف حاصل می‌شود، اظهار کرد: به همین منظور مقرر شد کارگروهی در فرمانداری ساوجبلاغ برای پیگیری و رفع موانع سرمایه‌گذاری این شهرستان تشکیل شود.

کد خبر 6095131

دیگر خبرها

  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری
  • کهگیلویه و بویراحمد بهشت سرمایه‌گذاری در عرصه گیاهان دارویی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه
  • معرفی توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • قرار است در پارک‌های تهران هتل بِروید یا چرخه رانت‌خواری بچرخد؟/ «شهرداری همان هتل نیمه‌کاره را بسازد، چرا می‌خواهد هتل جدید بسازد؟»
  • کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است
  • وزیر نفت: تولید بنزین از طریق متانول کلید خورد