Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-30@04:29:59 GMT

متکدیان علاقه‎ای به کار در واحد تولیدی ندارند!

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۴۰۷۶۴

خرداد: معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استاندار آذربایجان غربی معتقد است: بیشتر متکدیان به دلیل درآمد زیاد حاضر به اشتغال در واحدهای تولیدی وصنعتی نیستند.
به گزارش ایسنا، علیرضا رادفر در جلسه کارگروه سازماندهی متکدیان وکودکان کار استان که در محل سالن جلسات معاونت سیاسی برگزار شد افزود: بحث تکدی گری درارومیه موضوعیت داشته و باید برای جلوگیری از تکدی گری برنامه ریزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه تکدی گری موضوعی اجتماعی بوده که چهره شهر را نامناسب نشان می‌دهد تصریح کرد: سال گذشته اقدامات خوبی در کاهش تکدیان ارومیه انجام شد ولی متاسفانه امسال تعداد متکدیان به خصوص در تفرجگاه بند شهر افزایش یافته است.
وی فرهنگ سازی در خصوص عدم کمک مالی به متکدیان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: اگر مردم شهر با روحیه ترحم به این افراد کمک کنند هرگز نخواهیم توانست این افراد را از سطح شهر جمع آوری کنیم.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با تاکید به اینکه وجود یک مرکز و اردوگاه سازماندهی متکدیان درشهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر ضروری است اظهارکرد: این مراکز وظیفه جمع آوری، پایش، تفکیک متکدیان و تحویل آنها به سازمان های مربوطه برای رسیدگی را برعهده دارند.
در ادامه مهرداد سلامتی معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه با تاکید به اینکه میزان تکدی گری درشب به علت نبود نظارت بیشتر شده است، افزود: بیشتر متکدیان ارومیه را به عنوان مسیر تکدی گری انتخاب کرده و بیشتر غیر بومی هستند.
سلامتی تصریح کرد: ۹۰ درصد پارکبان‌های ارومیه براساس تبصره ماده ۱۵و۱۶ افرادی هستند که از سوی سازمان‌های مربوطه که سابقه تکدی‌گری داشتند به شهرداری معرفی شده‌اند.
وی ادامه داد: ساختمان اصلی مرکز پایش و سازماندهی متکدیان ارومیه با ۱۴ نیرو و۲ ماشین تا یک ماه آینده افتتاح و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
مرکز جامعی برای سازماندهی متکدیان ارومیه وجودندارد
فرماندار ارومیه گفت: ۹۰درصد متکدیان ارومیه غیر بومی هستند.
به گزارش ایسنا، عباس حسن خانی در جلسه کارگروه سازماندهی متکدیان و کودکان کار استان که درسالن اجتماعات معاون سیاسی استاندار برگزارشد افزود: ۹۰درصد از متکدیان ومعتادان متجاهر ارومیه غیربومی هستند.
حسن خانی تصریح کرد: از آغاز سال جاری تاکنون ۶۴ متکدی جمع آوری شده که ازاین تعداد ۲۷ نفرمرد و۶ نفر زن بوده اند که سازماندهی شده اند.
فرماندار ارومیه با اشاره به اینکه مرکز سازماندهی متکدیان در شهرهای بالای۵۰۰ هزار نفر با هدف سازماندهی و پایش متکدیان تاسیس می شوند، اظهار کرد: تاکنون مرکز جامع و مشخصی برای جمع آوری و سازماندهی متکدیان در ارومیه محقق نشده است.
وی ادامه داد: مرکز سازماندهی متکدیان جنبه بازدارنده دارد و به صورت مسکن عمل می کند و در کمتر از۲۴ ساعت متکدیان جمع آوری شده را برای رسیدگی به دستگاه های مربوطه ارجاع می دهند.
وی خاطرنشان کرد: نبودزمین وساختمان ثابت، نبود اعتبارات جاری و نبود خودرو حمل از جمله مشکلات سازماندهی متکدیان ارومیه است. برچسب ها: تکدی گری ، آذرایجان غربی ، فقر

منبع: خرداد

کلیدواژه: تکدی گری فقر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی و حجیت فتوا

پنجاه و نهمین نشست اندیشه‌ورزی در ادامه سلسله نشست‌های اندیشه‌ورزی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با سخنرانی عضو اندیشکده فقه و حقوق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و استاد درس خارج حوزه علمیه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این نشست آیت‌الله محمد قاینی در جمع اعضای اندیشکده‌های الگوی اسلامی ایران و علاقه‌مندان به این مباحث به موضوع «هوش مصنوعی و حجیت فتوا، قضا و قول خبره و کارشناس» پرداخته و  در پایان پاسخگوی نظرات و انتقادات حاضران خواهد بود.

این نشست روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه جاری به‌صورت حضوری در محل مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار می‌شود و به صورت مجازی نیز به نشانی theory.olgou.ir قابل دسترسی است.

علاقه‌مندان برای شرکت حضوری در این مباحث می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۲۵۳-۳۲۸۸۹۵۶۶ اقدام کنند.

شرکت در این نشست  برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • هوش مصنوعی و حجیت فتوا
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات