Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-19@02:11:28 GMT

بیوگرافی کمند امیرسلیمانی و همسرش+عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۴۱۱۵۶

بیوگرافی کمند امیرسلیمانی و همسرش+عکس

به گزارش پارس نیوز،  نام اصلی: کمند نام خانوادگی: امیرسلیمانی تاریخ تولد: 16 خرداد 1352 محل تولد: تهران تحصیلات: فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی

 

  بیوگرافی کمند امیرسلیمانی کمند امیرسلیمانی در سال ۱۳۵۲ در تهران متولد شد. کمند خواهر سپند و دختر سعید امیرسلیمانی از بازیگران سینما و تلویزیون میباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

    کمند  امیرسلیمانی و برادرش سپند امیرسلیمانی و پدرشان سعید امیرسلیمانی     کمند امیرسلیمانی و مادرش   کمند امیر سلیمانی و همسرش او فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۶ می باشد. ورقا عامری همسر خانم کمند امیر سلیمانی در رشته عکاسی تحصیل کرده است. این دو زوج هنرمند دو استودیو در تهران دارند که مدیر یکی از آن‌ها خانم امیر سلیمانی می‌باشند. کمند امیرسلیمانی و همسرش یک پسر به نام ایلیا دارند آن‌ها مدتی را بخاطر شغل همسرش در دبی زندگی کرده‌اند.   ایلیا پسر کمند امیرسلیمانی در رابطه با این همه کار هنری که در زندگی هستش و آیا مشکلی برای تربیت فرزند به وجود می‌آورد یا نه خانم امیر سلیمانی می‌گوید: خوب در اوایلی که پسرم ایلیا به دنیا آمد کمی از هنر دور شدم تا بتوانم خیلی راحت‌تر به فرزندم برسم. پس از مدتی که پسرم بزرگ تر شد همسرم در نگاهی ایلیا کمکم کرد تا من هم بتوانم به کارهایم رسیدگی کنم.     من زیاد دوست ندارم زندگی خودم را رها کنم و فقط به فکر سینما و تئاتر و…باشم.حتی باید بگویم که اصلا دوست ندارم پسرم ایلیا یک بازیگر شود چون نمی‌خواهم از خانواده اش زیاد دور شود.

 

    کمند امیرسلیمانی در کودکی   دنیای بازیگری کمند امیرسلیمانی کمند امیرسلیمانی در نوجوانی با بازی در فیلم ترنج (١٣٦٥) به سینما آمد.   بازیگر زن مشهور اما در تلویزیون و با بازی در نقش آذر در مجموعه پدرسالار بود که به شهرت رسید. با هنرنمایی‌اش بازی در مجموعه همسایه‌ها بسیار مورد توجه واقع شد.   آذر پدر سالار کمند امیرسلیمانی در سینما هم موفق بود. او برای بازی قابل قبول و متفاوتش در فیلم قرمز در هفدهمین جشنواره فیلم فجر مود تقدیر قرار گرفت.   فیلم شناسی کمند امیرسلیمانی سینما مظفرنامه (۱۳۸۶) شبانه (۱۳۸۳) شیدا (۱۳۷۷) قرمز (۱۳۷۷) مهریه بی بی (۱۳۷۳) راز خنجر (۱۳۷۱) چون ابر در بهاران (۱۳۶۹) در آرزوی ازدواج (۱۳۶۹) دخترک کنار مرداب (۱۳۶۸) ترنج (۱۳۶۵)   تلویزیون پای صحبت های باباعلی (۱۳۶۲) مخمصه (۱۳۶۳-۱۳۶۲) عقیق (۱۳۶۸) آمیز قلمدون (۱۳۷۳) پدرسالار (۱۳۷۴) عیاران (۱۳۷۴) بگذار آفتاب برآید (۱۳۷۸-۱۳۷۷) همسایه ها (۱۳۷۹) ملکوت (۱۳۸۹) هوش سیاه (۱۳۸۹) توطئه فامیلی (۱۳۹۰) دزد و پلیس (۱۳۹۱) ویلای من (۱۳۹۲-۱۳۹۱) هوش سیاه ۲ (۱۳۹۲) شوخی کردم…! (۱۳۹۳-۱۳۹۲) فاخته (۱۳۹۳) پریا (۱۳۹۵) کمند امیرسلیمانی و شیلا خداداد در سریال گلشیفته    

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فارغ التحصیل سینما و تلویزیون تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی عکاسی دبی خانواده بازی تلویزیون پدر جشنواره فیلم فجر ازدواج تلویزیون جشنواره فیلم فجر دانشگاه آزاد اسلامی سینما و تلویزیون مهریه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت چپ‌پای جنگنده به اردوی ملی

به گزارش ورزش سه، امید نورافکن بعد از دوری طولانی مدت از اردوهای تیم ملی مجدد با نظر امیر قلعه نویی به تیم ملی فراخوانده شد تا آماده بازی با ترکمنستان شود و دوباره شانس پوشیدن پیراهن ایران را داشته باشد.

آخرین بازی ملی امید نورافکن در تورنومنت کافا و مقابل قرقیزستان بود که به میدان رفت و پس از مصدومیتی که برای او پیش آمد جام ملت های آسیا را از دست داد تا یکی از حسرت های فوتبالی خود را تجربه کند.

نورافکن بعد از اتمام مصدومیت در ترکیب سپاهان حضور پیدا کرد و عملکرد درخشانی در میانه میدان برای طلایی‌پوشان به نمایش گذاشت و به واسطه همین درخشش مورد نظر امیر قلعه نویی قرار گرفت و به اردوی تیم ملی فراخوانده شد.

امید 18 بازی ملی انجام داده و در بازی‌های آینده می‌تواند تعداد بازی های ملی خود را افزایش دهد و باتوجه به سبک فوتبالی که دارد می‌تواند به بازیکن مورد علاقه امیر قلعه نویی تبدیل شود.

او در اردوی جدید تیم ملی در کنار محمد قربانی و سعید عزت‌اللهی هافبک های دفاعی تیم ملی هستند و برای رسیدن به ترکیب اصلی در بازی‌های فیفادی فروردین تلاش خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • استوری نوید محمدزاده در حمایت از همسرش فرشته حسینی (عکس)
  • بازگشت چپ‌پای جنگنده به اردوی ملی
  • خلاصه بازی ملوان و صنعت نفت آبادان + فیلم
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک و نساجی + فیلم
  • انتشار چاپ بیست و سوم از به اثر رضا امیر خانی
  • بیوگرافی محمد آهنگری اصل (Mohammad Ahangari Asl) بهترین تریدر ایران
  • بیوگرافی هادی چوپان؛ اسطوره زنده‌ای که باید بیشتر قدرش دانسته شود
  • «ویلای ساحلی» برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت/ «والدین امانتی» و «قطع فوری» در «سینما آنلاین»
  • دوره آموزشی مسئولان مراکز مثبت زندگی جنوب آذربایجان غربی در بوکان
  • سال ۱۴۰۲ دفتر زندگی این هنرمندان را بست