Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماساژور باشگاه استقلال خوزستان در شرایط سختی به سر می برد.

طرفداری- علی موسوی، ماساژور تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که باشگاه سه سال است که پول من را پرداخت نکرده است، گفت:

زندگی‌ام نابود شد و امروز نیز به دلیل این‌که نتوانستم برای مدت شش ماه اجاره خانه‌ام‌ را پرداخت کنم، صاحب‌خانه قصد دارد وسایل‌ من را به بیرون از خانه بریزد و به همین خاطر همسر باردارم به خانه پدرش رفته و من مانده‌ام و پدر و مادر بیمارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی موسوی در گفت‌و‌گو با ایسنا – منطقه خوزستان، اظهارکرد:

پنج سال است که به عنوان ماساژور استقلال خوزستان در حال فعالیت هستم. تنها منبع درآمدی من همین شغل است که این باشگاه برای مدت سه سال است، پولی به من نداده است.

وی ادامه داد:

این باشگاه حتی سالی که تیم عنوان قهرمانی لیگ برتر را هم به دست آورد، پول من و دیگر ماساژورها و همچنین تدارکات تیم را نداد. ما نیز پا به پای دیگر اعضای تیم در طول فصل تلاش می‌کنیم تا بازیکنان به خوبی برای مسابقات آماده شوند.

این ماساژور  گفت:

این همه تلاش کردیم ولی مسوولان هیچ توجهی به ما نداشتند. خود من تاکنون ۱۰۰ بار برای گرفتن حق‌‌الزحمه‌ام به باشگاه رفته‌ام ولی کسی جوابگو نبوده است. اکنون هم در این هوای گرم ۲۰ روز است که از صبح تا ظهر مقابل باشگاه هستم ولی هیچ‌کسی نیست و مدیرعامل باشگاه ۲۰روز است که یا در تهران یا خارج از کشور به سر می‌برد.

وی افزود:

من به مدیرعامل باشگاه هم گفته‌ام که همسرم باردار است و حتی پول درمان او را ندارم. اجاره خانه‌ را هم هنوز پرداخت نکرده‌ام و پدر و مادر پیرم که بیمار هستند نیز با من زندگی می‌کنند ولی مسوولان باشگاه این شرایط را درک نمی‌کنند.

موسوی عنوان کرد:

امروز نیز به دلیل این‌که شش ماه است نتوانستم اجاره خانه‌ را پرداخت کنم، صاحب‌خانه قصد دارد وسایل‌ من را به بیرون از خانه بریزد و به خاطر همین همسر باردارم به خانه پدرش رفته است و من مانده‌ام و پدر و مادر بیمارم. زندگی من نابود شده ولی مسوولان استقلال خوزستان به فکر نیستند. باور کنید اگر مسوولان توجه نکنند خودم را جلوی درب باشگاه آتش خواهم زد، چرا که شرایط بسیار سختی دارم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع زاکانی از پرداخت ودیعه مسکن ۲۵.۵ میلیاردی به مدیرانش: خانه ندارند، وام دادم! | فیلم

مدتی است که تصویری از پرداخت ودیعه مسکن میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری در فضای مجازی منتشر شده است. موضوعی که مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران می‌گوید از آن اطلاعات دقیقی ندارد. اما علیرضا زاکانی، شهردار تهران می‌گوید ما نیازمند این بودیم مدیرانی که از شهرستان می‌آوریم یا در تهران هستند و خانه ندارند را بتوانیم مقدمات شرایط استقرارشان را فراهیم کنیم. بهترین راهی که در نظر گرفتیم این بود که برایشان وام با درصد بهره رایج در بانک‌ها بگیریم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکورصبور در قهوه‌خانه
  • جزئیات اختصاصی از بازداشت متهم پرونده زهره فکور در قهوه‌خانه
  • امامزاده ابراهیم، هفت روز پس از آتش‌سوزی مهیب
  • بختیاری‌زاده: تسلیم نشدن مهمترین ویژگی استقلال بود
  • دفاع زاکانی از پرداخت ودیعه مسکن ۲۵.۵ میلیاردی به مدیرانش: خانه ندارند، وام دادم! | فیلم
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • برنامه و پیش‌بینی: نبرد سقوط لیگ با حضور چهار تیم
  • «اصپاک» در شهر اصفهان ۱۳ هزار مشترک دارد/ بیش از ۱۰ هزار خانه بیمه آتش‌سوزی شد