Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق گفته مدیر تیم سایپا علی قلی‌زاده تنها بازیکنی است که با سایپا قرارداد نداشته و اجازه جدایی دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم سایپا تهران در لیگ برتر هفدهم با کسب نتایج درخشان در رده چهارم جدول قرار گرفت و توانست بعد از مدت‌ها سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. به همین دلیل بسیاری از بازیکنان این تیم در نقل و انتقالات تابستانی هدف بسیاری از تیم‌های مطرح قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان علی قلی‌زاده با قراردادی قطعی به تیم شارلوا بلژیک منتقل شد و جز لژیونرهای ایرانی قرار گرفت. اما باقی بازیکنان سرشناس این تیم از جمله محمدرضا اخباری، مهدی ترابی و محمد دانشگر سرنوشت نامعلومی دارند.

در همین رابطه مدیر تیم سایپا اعلام کرد:

در رابطه با قلی‌زاده اگر بخواهم صحبت کنم؛ این بازیکن قراردادش با ما به اتمام رسیده و اختیار این را داشت به تیم مورد علاقه خود منتقل شود. مهدی ترابی هم با باشگاه قرارداد دارد اما سرباز است و بعد از مسابقات تیم ملی شرایط این بازیکن مشخص می‌شود. باقی بازیکنان هم با سایپا قرارداد دارند و مدیریت و سرمربی تیم در رابطه با آن‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند.

حاتم در ادامه گفت:

تمرینات تیم از ۲۰ خرداد شروع می‌شود و ظهر امروز هم آقای دایی با مدیرعامل تیم جلسه برگزار کرده و لیست بازیکنان مورد نظر خود را به باشگاه ارائه دادند.

نکته قابل ذکر این است که رضا درویش، مدیرعامل سایپا در صحبتی که امروز با رسانه‌ها انجام داد تاکید کرد به جز علی قلی‌زاده باقی بازیکنان با این باشگاه قرارداد داشته و برای هرگونه فعالیت باید با مدیریت باشگاه جلسه بگذارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم سایپا دایی تیم سایپا تیم سایپا تهران دایی لیگ برتر هفدهم مدیر تیم سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!

آفتاب‌‌نیوز :

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند، اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفتگو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آن‌ها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قرارداد‌های فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود، اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • تبرئه جام جم از شکایت فیلیمو