Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-هیات دولت با پرداخت مبلغ دو میلیون و دویست و چهل و دو هزار و هفتصد و هفده ممیز هفده (۱۷/۷۱۷ر۲۴۲ر۲) دلار را بعنوان حق السهم ایران بابت هزینه احداث پل ریلی و تأسیسات مربوط مرزی بر روی رودخانه اترک به دولت ترکمنستان موافقت کرد.هیئت وزیران در جلسه ۲/۳/۱۳۹۷ به پیشنهاد شماره ۰۲/۱۰۰/۲۲۱۱۴ مورخ ۳۰/۲/۱۳۹۷ وزارت راه و شهرسازی و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

مبلغ دو میلیون و دویست و چهل و دو هزار و هفتصد و هفده ممیز هفده (۱۷/۷۱۷ر۲۴۲ر۲) دلار جهت پرداخت حق‌السهم جمهوری اسلامی ایران بابت هزینه احداث پل ریلی و تأسیسات مربوط مرزی بر روی رودخانه اترک به دولت ترکمنستان از محل طرح عمرانی به شماره طبقه‌بندی (۱۳۰۳۰۱۵۰۲۹) با عنوان برقی کردن راه‌‌آهن گرمسار-گرگان- اینچه‌برون در اختیار وزارت راه و شهرسازی (شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران) قرار می‌گیرد تا با رعایت قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ترکمنستان اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر جهانی دولت جمهوری اسلامی ایران ؛ کشوری عزتمند است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محسن‌منصوری معاون اجرایی رییس جمهور در جمع فعالان اجتماعی و فرهنگی استان سمنان گفت : دولت در شرایطی تحویل گرفته شد که ۴۸۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه داست .

وی افزود : تورم‌ تولید در ابتدای دولت بیش از ۱۰۳ درصد بود که امروز به ۳۰ درصد رسیده است.

منصوری در خصوص سفر‌های رییس جمهور به کشور‌های مختلف هم گفت: این سفر‌ها نشان از حل و فصل بخشی ازمشکلات اقتصادی است و نتایج آن در آینده مشخص خواهد شد.

معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه روحیه جهادی و پیگیری مطالبات مردم یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این دولت است گفت:دولت امروز مدیریت میدانی دارد و به دنبال حل مشکلات مردم است.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری همچنین به تحقق ۱۰۶ درصدی مصوبات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به استان سمنان اشاره کرد و گفت: در دور دوم این سفر باید پروژه‌های نیمه تمام به اتمام برسد.

وی شاخص رشد را مهم‌ترین عامل میشرفت اقتصادی کشور دانست و گفت: بر اساس امار‌های بانک مرکزی و سازمان‌آمار این شاخص در سال سوم دولت بالای ۶ درصد است و این‌یک توفیق مهم در حوزه اقتصادی است و در شاخص رشد نقدینگی کشور ایران از ۴۲ درصد به ۲۵ درصد رسیده و این مهم با همکاری تمامی دست اندرکاران و مردم بدست آمده است.

وی همچنین در بحث نهضت ملی مسکن گفت: ساخت و واگذاری زمین امروز به تعداد ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار عدد رسیده و این تعداد تا پایان دولت افزایش پیدا خواهد کرد.

در این جلسه همچنین تعدادی از فعالان اجتماعی و فرهنگی استان مهم‌ترین دغدغه‌های خود را با معاون رییس جمهور در میان گذاشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه وارد محدوده ریلی ایران نشده است
  • هشدار روزنامه جمهوری اسلامی درباره اختلاف میان ایران و کشور‌های عربی
  • تکذیب ورود قطار ترانزیتی از افغانستان به شبکه ریلی
  • تکذیب ورود قطار ترانزیتی از افغانستان به شبکه ریلی ایران
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه وارد شبکه ریلی راه‌آهن شرق نشده است
  • اخبار سفر رئیس‌جمهور به پاکستان / رئیسی: سطح روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به میزان سطح روابط سیاسی نیست
  • رشد ۷ درصدی جابه جایی مسافر توسط بخش ریلی در سال ۱۴۰۲
  • تصویر جهانی دولت جمهوری اسلامی ایران ؛ کشوری عزتمند است
  • رشد ۷ درصدی جابه‌جایی مسافر توسط بخش ریلی در سال ۱۴۰۲/ افزایش ۱۰ درصدی ترانزیت